Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen oli tosi kevät-talvinen päivä, ihanaa kun päivä pitenee ja mieli piristyy tässä huonovointisuudesta huolimatta
Ja uskomatonta (itselle ainakin) kuinka paljon parempi olo tulee kun käy ulkona. Esikoisen kanssa pulkkamäessä ei ole väsymyksestä tai pahoinvointia tietoakaanKelit on kyllä ihan huikeat, luntakin niinkuin joskus lapsuuden talvina
On muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle....
Mulla alkaa olee se 30 viestiä täynnä, mutta vielä pitää pari viikkoa odottaa, että tulee kuukausi täyteenOn muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle....
On muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle....
Heips!
Voisin hypätä tännekkin tuolta suurperhekuumeilijoista...
Meillä on siis 3 lasta ( -10, -11 ja -17 syntyneet) ja neljäs (ja viimeinen) pieni nyt matkalla maailmaan LA ois mun omien laskujen mukaan ehkä 17.9...en kyllä ole siitä varma muttei kai monella päivää pitäis heittää
Onko siellä salaisella puolella kohta kaikki, joudunkohan mää yksin höpöttelemään täällä sen 30 viestiä
Näkeekö sitä mistään että monta viestiä on missäkin ketjussa kirjoitellut vai pitääkö ite pitää kirjaa tai etsiä ja laskea tuolta viestihistoriasta syyskuisten ketjuihin kirjoitetut?
Onko Shain ollut mukava lauantai?Hitsi pitää munkin alkaa oikeesti kirjoittelee jos siellä salaisella on kaikki Oon niin huono keksimään sanottavaa, mut kai sitä voi vaan höpöttää kaikenlaista
Eiku perjantai! Mies ollut tänään vapaalla niin oon ihan lauantaissaOnko Shain ollut mukava lauantai?