Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulun ite tonne helmikuisten puolelle, mutta käyn täällä aina lueskelemassa teidän maaliskuistenkin juttuja. Kuulosti piitu17 niin tutulta tuo sun tilanne, että pakko kommentoida. Ite tein viimeiset viikot ennen äippälomaa ihan täysillä töitä, enkä tosiaankaan ehtinyt tai jaksanut miettiä mitään muuta. Illalla vaan kaaduin sänkyyn, enkä sitten välttämättä saanut edes nukuttua, en ainakaan tarpeeksi. Tilanne oli lääkärillä tiedossa ja olisin saanut pyytäessäni sairaslomaa. Halusin kuitenkin hoitaa kaikki työt alta pois jos vaan suinkin jaksan, ettei sitten lomalla tarvitse miettiä. Mulla auttoi tieto siitä, että työpäiviä on vain rajallinen määrä jäljellä ja toisaalta mahdollisuus saikkuun. Kun loma sitten alkoi, työasiat unohtui aivan käsittämättömän nopeesti ja stressi loppui kuin seinään. En tosiaankaan sano, että kannattaa itseään yli omien rajojen venyttää, mutta itse tiedät parhaiten mitä jaksat ja mene lääkärille jos yhtään siltä tuntuu! Tsemppiä!En nyt tiedä minkä otsikon alle tää kuuluisi, mutta laitan nyt tänne. Siis hyvät neuvot kalliit! Mulla on enää viis päivää töitä ennen mammaloman alkua (huh), mutta nytkin jyllää vaan työjutut päässä ja stressaa. Viime viikko oli töissä tosi raskas, pitkiä päivä ja henkisesti hankalaa. Olen jo muutenkin stressaamiseen taipuvainen, mutta huh miten nää raskaushormonit pistää vielä kahta kauheemmin aivot jylläämään! Työkaveri tokaisi perjantaina, että hei stressi ei oo hyväks vauvalle, ja joo niin ei, mut miten tän saa pois päältä? Eli siis kysymykeni on: Oisko kellään hyviä vinkkejä, miten esim. näin nukkumaan mennessä sais stressaavat ajatukset nollattua ja pään tyhjäksi?
En nyt tiedä minkä otsikon alle tää kuuluisi, mutta laitan nyt tänne. Siis hyvät neuvot kalliit! Mulla on enää viis päivää töitä ennen mammaloman alkua (huh), mutta nytkin jyllää vaan työjutut päässä ja stressaa. Viime viikko oli töissä tosi raskas, pitkiä päivä ja henkisesti hankalaa. Olen jo muutenkin stressaamiseen taipuvainen, mutta huh miten nää raskaushormonit pistää vielä kahta kauheemmin aivot jylläämään! Työkaveri tokaisi perjantaina, että hei stressi ei oo hyväks vauvalle, ja joo niin ei, mut miten tän saa pois päältä? Eli siis kysymykeni on: Oisko kellään hyviä vinkkejä, miten esim. näin nukkumaan mennessä sais stressaavat ajatukset nollattua ja pään tyhjäksi?