Helmikuun höpinät

Miekii ostin Prismasta pojalle Eccot puoleen hintaan :) Mietin vaan kun on melko kova pohja et onks niillä hyvä kävellä.. Samoin yhet Kavatit oon ostanu alennuksella ja niissäkii kova pohja. Sit (myös ale) Superfitit on odottamassa kans, niissä pehmee pohja ja muutenkii tuntuu sellaselta että ois ainoot noista joita ite käyttäisin :grin vaikka ei voi verrata omiin kenkiin. Et mikä nyt sit lapsen jalalle hyvä, kova vai pehmee pohja?? Stonzit toistaseks vaa ollu käytössä ja ne on ainakii ollut hyvät pojan kävellä :)

Käytiin myös vilkaisemassa tänään kenkiä kenkäkaupassa ihan muuten vaan. Pitäisi kuulemma saada piirrettyä jalan kuva paperille seisoviltaan kummastakin jalasta. Mahdoton tehtävä - ei niistä ehdi saada edes valokuvaa saati mitään piirreltyä :')

Meillä jo juostaan ulkona(kin) ja potkitaan palloa .
Meillä oli jo syksyllä ensikenkinä Superfitit ja tykkäsin kovasti.
Sisällä neiti käyttänyt vain ja ainoastaan jarrusukkia viimeiset puoli vuotta ja joskus ilman sukkia, mutta meillä aika viileä lattia ja nopeasti tuntuu varpaat viileiltä.

Tuo on kyllä totta elämän ihmeitä, pitäis saaha se jalka piirrettyä paperille kenkä hankintoja varten mutta se on mahdoton tehtävä...

Voi ei, mulla taitaa olla mahatauti. Ensin luulin että sain ruokamyrkytyksen kun oireet alkoi lohikastikkeen syömisen jälkeen. Ilta meni käytännössä vessassa.. Nyt on silleen parempi olo mutta edelleen heikottaa eikä oikein voi pysyä pystyssä. :-(. Miehellä on tietty tänään illallinen ja drinkit sovittu kollegoiden kanssa. Onneksi mun äiti pääsee päivällä viemään pojan päikkärikävelylle.. Toivottavasti olo helpottuu ip muuten täytyy kutsua mies kotiin..

Kaikki hyviä merkkejä, hieman erimallisille jaloille: Eccot suhteellisen kapeat, Superfitit vielä kapealestisemmät, Kavatit käy leveälestisellekin. Kaikista ihan hyvät kokemukset. Superfiteissä varmaan paras pohja.

Miten Solfizan päivä meni? Oliko mahatautia vai menikö ohi? Ikäviä tollaset ja sit jos on vielä jotai joka vois tarttuu lapseen :/

Mahatautia taisi olla, onneksi ei lopulta kovin paha ja olo on jo normaali.
Onneksi on isovanhemmat! Äiti tuli viemään pojan päikkärikävelylle ja isä haki sitten pojan yökylään kun oli vielä heikko olo. Mies ei päässyt töistä ja sillä oli vielä tärkeä iltatilaisuus. Vanhemmat <3 Niistä on niin paljon apua lapsen kanssa... Harmi että pojan toiset isovanhemmat asuu siellä Intiassa, kaukana.

Meisän perheessä jyllää nyt mahatauti.. Herättiin aamuyöstä siihen että poika oli oksentanut sänkyynsä, eli päällensä. Siivottiin ja vaihdettiin lakanat ja jatkettiin unia. Onneksi poika on ollut koko pvän normaali ja syönytkin kohtuu hyvin.
Nyt tosin mies soitti ja sanoi että tulee kotiin huonovointisena..! sen vuoro sairastua. :-(

Voi ei Solfiza :sad001 Toivottavasti pojan vointi pysyy nyt hyvänä että ois sillä yhellä (?) oksentamisella menny ohi. Sie vissii oot jo parantunu?

Joo, mä oon jo parantunut mutta mies on nyt ihan kanveesissa. Voin vain kuvitella millaista tulee olemaan kun poika menee päiväkotiin ja tuo mukanaan joka ikisen pöpön.. :-/

Meillä kans esikoisella mahatauti. Kerran oksensi, saa nähdä menikö sillä ohi ja että sairastuvatko muut. Ainakin päivän ollut virkkuna ja syönyt hyvin.

Onks kellään muulla sellaista et lapsonen olisi vaan mieluusti sylissä ja pitää kättä rintavaossa?? :D meillä tämä käsi paidan sisässä on ihan uusi juttu. Jotain läheisyyttä varmaan hakee :) ei siis revi rintoja esiin tai liiveihin asti työnnä kättä.

Näkisitte meidän tiskipöydän o.O ei täällä ehdi kotitöitä tehdä kun on sylissä kaveri kokoajan. Nyt katsottiin puhelimella pojan lempi biisi & video youtubesta "pikku papu puutarhuri" :) ihan poitsun lempibiisi

Ei oo rintavakoo ni ei oo meillä sellasta :grin Tosin miun paitojen kaula-aukot ei kovin isoja oo ni eihä sinne saa kättä työnnettyy.

Meillä on myös käsi tisseissä aina kun nukuttaa, harmittaa, jännittää tai ujostuttaa:rolleyes: oo siinä sitten kylässä:D

Meillä oli esikoisella samaa, saattaa joskus vieläki työntää käden kaula-aukosta sisään, mutta harvemmin. Jossain vaiheessa sanoin, ettei niin ruukata tehdä jne. niin loppui lähes kokonaan siihen.

Nyt oon ite mahataudissa. Saapa nähdä, koska sit pienin vuorossa...

Takaisin