Hellurei kaikille;)
pikkukalhu: juu, ihmetytti tuo yksityisen lääkärin raskauslaskuri, kun siirsi mun LA:ta päivällä eteenpäin, eli 25.9., mutta kaikki muut pvm:t säilyivät samoina. Neuvolan täti kyllä laski mulle puhelimessa 24.9. niinkuin esim. tämä vau-sivujen laskurikin. Mutta, mene ja tiedä - pikkuinenhan saattaa tulla +/- 2vkoa;)

Viime viikon ultrasta innostuneena kävin kuikuilemassa vauvatarvikeliikkeessä ja roudasin kasan vaunuesitteitä kotiin. Hommasin myös sellaisen bola-korun, jollaista en esikoisen odotuksen aikana hommannut, vaikka mieli teki;) Valitsin tällaisen:
Kävin pikaisesti ne vaunuesitteet läpi, ja näyttää vahvasti siltä, että hommaan samanlaiset vaunut,
Emmaljungan City Crossit citykopalla, kuin mitkä oli esikoisellakin. Silloin hommasin ne käytettyinä ja olivat superhyvät. Siitäkin saa nykyään travel-systeemin, eli adapterin turvakaukaloon. Toinen vaihtoehto mitä mietin oli Emmaljungan Nitro City, mutta mua vähän epäilyttää pienet pyörät talvi/sohjokelillä. Tulen liikkumaan kuitenkin kaupungissa, lenkkipolulla, jne. vaihtelevassa maastossa. No joo.. aikaistahan tällaisia on kiveen kirjoittaa ja mielikin voi muuttua moneen kertaan seuraavien kuukausien aikana.
Hömppävaihe iski myös siten, että kävin läpi kasan vanhoja käsityölehtiä, pyörähdin lankakaupan kautta ja aloin kutoa tulokkaalle syksyä varten makuupussia. Postaan kuvan, kun se joku päivä valmistuu;) Viisi-vuotias esikoinen kyseli kovasti, että mikä siitä tulee ja kenelle se oikein on (kun on niin pieni)? Tuumi sitten, että siitä tulee varmaan unipussi hänen pehmoleluilleen.. Väistelin nimittäin kysymyksiä siihen malliin, kun halutaan, ettei hän "möläytä" aluillaan olevasta raskaudesta vielä missään..!
Keskiviikkona ensimmäinen neuvola. Tuttu neuvolatäti on vastassa, paperi jo ennakkoon täytettynä ja menox;)