Helmikuun höpinäketju

bluebe

Päivystävä dosentti
Helmikuun äidit 2019
Marrasäidit 2020
Vaikkei tässä oo enää montaa päivää helmikuuta niin loin tällaisen höpinäketjun, jossa voi jutella kaikkea maan ja taivaan välistä :)

Oletteko muut muuten töissä tällä hetkellä? Mä olin viime odotuksen ajan töissä, ja nyt sitten olen hoitovapaalla koko raskauden ajan kotona. Mietin eka et onneks ei tarvii olla töissä raskaana, mut toisaalta en tiedä onko yksivuotiaan kanssa päivien viettäminen kuitenkaan kevyempää :dead: varsinkin kun meidän yksvee on nyt sellaisessa vaiheessa et mä en saa poistua näköpiiristä ja sylissä pitäis olla ihan koko ajan. Sit tuleekin tenkkapoo kun maha tulee tielle :p
 
Oon myös hoitovapaalla ton yksveen kans, ei oo työpaikkaa tai koulua mihin palata niin mikäpä tässä ollessa. Esikoinen menee syksyllä ekaluokalle niin täähän käy just hyvin näin :happy:
 
Vaihdoin tammikuussa työelämästä opiskeluun, kun ei nuo kuljetusalan tehtävät ole paras vaihtoehto lapsien kanssa työaikojen puolesta ja meidän perheestä työkseen ajavia löytyi kaksi :grin
03.30 ja 05 aamut vaihtui säännöllisiksi 08 aamuiksi, on yhdenlainen totuttelu siihenkin :joyful:
 
Oon myös hoitovapaalla ton yksveen kans, ei oo työpaikkaa tai koulua mihin palata niin mikäpä tässä ollessa. Esikoinen menee syksyllä ekaluokalle niin täähän käy just hyvin näin :happy:

Onpa ihanaa, että sulla on aikaa tukea esikoista koulun aloituksessa! :) ehditte saada uuden arjen sit just rullaamaan ennen pikkuisen tuloa. Jännittääkö muuten ikäero tulevilla nuorimmaisilla? Mua vähän jännittää. Jos itse saisin valita niin vähän isomman ikäeron olisin voinut ottaa, mut ei tiedetty meneekö hoidoissa taas vuosi vai tärppääkö heti niin piti ruveta heti yrittämään. No, eiköhän siitä ikäerosta selviä. Jos vaan uusi tulokas on vähän helpompi kuin esikoinen (itki ekat 4kk koko ajan vatsakipua eikä nukkunut juuri yhtään tai viihtynyt ollenkaan muualla kuin sylissä hytkytettävänä).
 
Vaihdoin tammikuussa työelämästä opiskeluun, kun ei nuo kuljetusalan tehtävät ole paras vaihtoehto lapsien kanssa työaikojen puolesta ja meidän perheestä työkseen ajavia löytyi kaksi :grin
03.30 ja 05 aamut vaihtui säännöllisiksi 08 aamuiksi, on yhdenlainen totuttelu siihenkin :joyful:

Varmasti mukavampi raskauden edetessä ettei oo ihan noin aikaisia aamuja! :)
 
Onpa ihanaa, että sulla on aikaa tukea esikoista koulun aloituksessa! :) ehditte saada uuden arjen sit just rullaamaan ennen pikkuisen tuloa. Jännittääkö muuten ikäero tulevilla nuorimmaisilla? Mua vähän jännittää. Jos itse saisin valita niin vähän isomman ikäeron olisin voinut ottaa, mut ei tiedetty meneekö hoidoissa taas vuosi vai tärppääkö heti niin piti ruveta heti yrittämään. No, eiköhän siitä ikäerosta selviä. Jos vaan uusi tulokas on vähän helpompi kuin esikoinen (itki ekat 4kk koko ajan vatsakipua eikä nukkunut juuri yhtään tai viihtynyt ollenkaan muualla kuin sylissä hytkytettävänä).

No vähän tietty jännittää joo, mut ku ekan ja tokan ikäero on vaan 1v3kk niin eikai tää tuleva noin 1v8kk kovin paljoa kamalampi voi olla :help :laughing002
Ei vaan puolensa on molemmissa, sekä isossa että pienessä ikäerossa. Onhan se kahen pienen kans rankkaa mut kyllä siitä selviää.
 
Hidkau ai teillä on noinkin pienestä ikäerosta kokemusta! No varmasti selviätte sitten :)
 
Töissä vakkarihommissa :)

Tänä aamuna taas niin onnellinen olo herätä tämän pienen alun vuoksi :Heartred
 
Mua kans jännittää jo miten jaksaa ja selviää kahden pienen kanssa. Kiva että muutkin miettii sitä jo en oo ainoa.
Mulla tyttö nyt 1v4kk ja aika villi tapaus. :grin
Oon siis hoitovapaalla hänen kanssaan.
 
Kävin just pari päivää sitten kylässä kaverilla, jolla on 1v 7kk ja 1kk ikäiset lapset. Ensimmäinen kommentti oli kun tulin sisään et ”Älä vaan ikinä hanki lapsia näin pienellä ikäerolla!!”. Hehheh, en siis oo kertonut vielä että oon raskaana :grin ei ois varmaan noin sanonut jos tietäisi. No toki meille tulee 3kk pidempi ikäero mut ei se silti kovin suuri ole.
 
Töissä, älyttömässä oravanpyörässä, joten äitiyslomaa odotellessa.

Minä taas tykkään, kun lapsilla ei ole iso ikäero. Niistä on niin paljo seuraa toisilleen.
 
Takaisin
Top