Helmikuun höpötyksiä

Mä oon aatellu kans et eiköhän toi poitsu lopeta yötissin itekseen, en jaksa ruveta "opettaan". Nyt kun nukkuu omassa huoneessa niin on helpompi "huudattaa" poikaa vähän aikaa eli en ota enään niin hanakasti tissille..... tahtoo vaan taas noi hampaat häiritä nukkumista. Nukahtaa kyllä yölläkin ilman tissiä mutta alkaa noin 3o min / tunnin päästä uusik itkemään tissiä. Nyt ottaa tissiä yhen maissa yöllä ja toisen kerran 5-7 maissa, joten huomattavasti yhtenäinen univaihe pidenny parin viikon takasee.

Kuinka monta kertaa te imetätte päivän aikana, meillä poika ottaa tissiä 4-5 kertaa hereillä oloaikana 2 kertaa yöllä.
 
Meillä vielä yritystäkään että ilman tukea koitettais askeltaa... Eikä luututa lattioita ryömimällä :)

Tiina Kuulostaa todella jännältä tuo huutaminen... Vois aatella että esim pimeys aiheuttais mutta mutta... Tuskinpa jos tuo sitten nopsaan loppuukin, tai no, noopeesti tunnin jälkeen :D

Meillä ei oikein voi huudattaa, tai vois mutta kyllä siihen isäntä havahtuis. Talo rakennettu -80, seinät tyyliin paperia ja tavallaan kaikki huoneet "vierekkäin" - ainakin ääni kulkeutuu minne vaan.

Meillä tissitellään 2x päivässä, päikkäreiden jälkeen ja sit illemmalla (joka aiemmin oli myös päikkäreiden jälkeen, useimmin ei enää nuku illalla). Ja yölliseen aikaan toiset 2x, jos haluais enemmän niin tuntuu että tissit on kuivat, ja poika huutaa ku ei irtoo. Ja tosiaan tuo päivä on mennyt noin vähiin ihan kiitos pojan, sillä oli kausi ettei tod malttanut tissille rauhoittua, päikkyjen jälkeen suostui. Näillä siis mennään.

Ja taas, mä vuodan. Kiva jos mun menkat on nykyään tyyliin joka 3s päivä, ja silloinkin niukat. Pah!
 
 
Vielä kerran mun mekoista, sit loppuu :)
Soitin neuvolaan, ja tää on ihan normaalia että minipillereillä saattaa ritkuttaa. Eli ei muuta kuin pitkää pinnaa ja kärsiä sit tästä epätietosuudesta että onko mulla menkat vai ei. Eli alkaako kunnon vuoto vai mitä...
 
Ei yövieroitus kahdessa yössä ihan paskapuhetta ole, koska meillä se onnistui juuri noin. Poika herää vielä kerran tai pari yössä, mutta tutti riittää rauhoittumiseen. Mutta mutta, eihän se mene kaikilla samalla lailla! Kotona mekään ois tuskin onnistuttu näin helposti, mutta mummista oli ihan valtava apu :)

Meillä yösyömiset on siirtyneet päivään. Imetin pojan aiemmin 3-4 kertaa päivässä, nyt imetyksiä on vähintään 5 per päivä. Poika olisi riisumassa mun paitaa vähän useamminkin :D
 
Tämä päivä tuli vietettyä kaverin ja muksujen kanssa shoppaillen. Kyllä, olimme rohkeita (lue hulluja) ja lähdimme tässä lumipyryssä ajeleen 100km ostarille. Paluumatka olikin jo mukavampi, tosin sitten meinasi sumu yllättää...
Uskoakseni hyvänä löytönä tuli pojalle ens talveks haalari (jonathan, jos joku tietäis merkin?) kokoa 92, menee toivottavasti sitten ainakin joko alku- tai lopputalvesta. Hinnasta -50%,  ja samaa settiä rukkaset.

Tänään oli ihme kiljunta ilta, en muista tuon ennen noin kovin hihkuneen. Kissaakin se jo rupesi häiritteen, alkoi maukumaan aina pojan kiljaisun jälkeen ja katsoi hölmistyneenä :D
 
Meillä on alettu kävelemään tua vasten.... ja äidin kiusaks ollaan ruvettu heräämään aamulla jo seitsemältä, mä en jaksa...... poika taitaa olla jo kesä ajassa ;)

Onneks ei tartte ostella noita haalaereita kun siskon varastoista kyllä löytyy useammaks vuotta eteenpäin "uusi" haalari, mutta itse kyllä ostaisin myös alennusmyynneistä, ostan kyllä paljon muutenkin pojalle vaatteita alesta koska noita vaatteita on jo siskola tullu ihan riittävästi niin en raaski laittaa vaatteisiin hirveitä summia kun niitä on jo ennestää ja periaatteessa ei tarvitsisi lisää.
 
Takaisin
Top