Helmikuun hölötykset

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti winks, 8 helmi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Ei vielä mitään valmista :shifty:. Oon pyytänyt miestä hakemaan vauvavaatteet varastosta, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut...
    Kylppäriä muutetaan ens viikolla (vesipiste on sellainen ihana tason päälle laitettu, mutta kun pitäis vauvan pyllyä pestä, niin on tuhran korkealla).

Kyllä se siitä, kauhea stressi ei ole, kun kaikkia tarvikkeita löytyy ainakin yhdeksi päiväksi, niin ehtiipähän sitten mies tai lähiverkosto sitten jeesata.
  2. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Voiko ihminen seota näin? En voi laittaa vauvanvaatteita mihinkään koska haluan silittää ne (tiedän, hifistelyä). Ne on pesun jälkeen ihan karmeessa rypyssä, ei sellaisia voi kellekään laittaa. Vielä tärkeämpää on henkinen rauhoittuminen silittämisen yhteydessä. Oikein kaipaan sitä. :smiley-chores007

Meillä silitetään nykyään niin harvoin mitään, verhot ja miehen kauluspaidat silitän keittiön pöydällä pyyhkeen päällä.
    No, meillä ei ole sitä hiton silityslautaa ja siitä tulikin kunnon itkupotkuraivari miehelle. Raukka kuunteli totisena kun itkin etten koskaan saa lautaa kun ei ole rahaa ja kaikki muut (lapset) saa vaikka mitä, eikä mies yhtään välitä tulevasta vauvasta ja niin edes päin.

Että onkohan tää enää ihan normaalia? Sovittiin kyllä se asia.
    Mutta kun mä haluaisin niin hirveesti silittää vauvan vaatteet! :)
    • Hauska Hauska x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Iirai Sukkela juttelija

Last edited: 15 helmi 2016
  4. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Mä luin viimeisintä MLL-lehteä. Siellä oli mielenkiintoinen artikkeli kuinka viimeisimmän tiedon mukaan ihan pienillekin lapsille on tärkeätä luoda säännöllisiä "kaveri"-suhteita. Päiväkodeissahan se tulee useimmiten "luonnostaan", kun samat naamat siellä pyörii samoihin aikoihin, mutta jos lapsi on kotona, on vanhempien tärkeää sopia säännöllisiä puistotreffeja samojen naperoiden kanssa (näin karkeasti tiivistäen). Ja ilmeisesti se, että vaikkei lapset vielä interaktiivisesti leiki keskenään, ilmeisesti he saavat paljon vaikutteita ja malleja, joita myöhemmin hyödyntävät, joka oli artikkelin mukaan uutta tietoa.
    • Tykkään Tykkään x 2
  5. HappyMom2016 Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2016

Tammikuisista huhuilen, että jos jollain kiinnostusta ostaa Belly bandit-tukivyö synnytyksen jälkeistä palautumista nopeuttamaan niin mulla olis myynnissä kokoa S. Käytin itse epäsäännöllisen säännöllisesti 4 viikkoa ja vatsalihakset palautuneet takaisin paikoilleen ja omat vanhat vaatteet mahtuu päälle.