Helmikuu syntymäkuukautena

Ouh :sad001 Meilläkin oltiin kokoajan sairaalaan lähtövalmiuksissa. Meni sitten ohi kuitenkin itekseen. Käytiin ottamassa vaan "testit" ja saatiin tulla kotiin. Mutta jospa ei tulis nyt näille helmiksille sitä eikä muitakaan viruksia riesoiksi.:stop:

Toivotaan! Se oli kyllä sitkeä tauti ja silloin sitä oli kovasti liikkeellä. Jospa ihmiset nyt tajuaa sairastaa tautinsa rauhassa kotona eivätkä lähde ihmisten ilmoille puolikuntoisena :)
 
Me ollaan molempien kanssa vältytty sairasteluilta onneks.
 
Helmikuun pimeys vähän etukäteen jännittää, mutta toisaalta siitä mennään päivä päivältä vain kohti valoisempaa! Ja noita maha-yhteensopivia talvivaatteita pitää tosiaan sitten kaivella :grin Mutta niin kuin edellisetkin sanoivat, toisaalta ihana vuodenaika vain pesiä kotona.
 
Mulla mennyt aiemmin samat toppatakit koko raskauden. Nyt luulen, ettei mene kun mun viime talven takki on vähä eri mallinen.
 
Mulla myös jännittää nää talvivaateasiat, muutenkin korona-ajan myötä oon hiukkasen pyöristynyt niin että voivat olla muutenkin ahtaita.. Jouluksi toivoisin pääseväni vielä vanhempien luo pohjoiseen jossa usein on sit -30 C pakkasta ja pihan poikki meno onkin tarvii kääriytyy kunnolla :confused: Hyvät nastakengät on onneksi jo olemassa
 
Helmikuun pimeys vähän etukäteen jännittää, mutta toisaalta siitä mennään päivä päivältä vain kohti valoisempaa! Ja noita maha-yhteensopivia talvivaatteita pitää tosiaan sitten kaivella :grin Mutta niin kuin edellisetkin sanoivat, toisaalta ihana vuodenaika vain pesiä kotona.

Mut mua ainaki huojentaa ajatus, että kokoajan kirkastuu helmikuusta eteenpäin! :cool:
 
Tosiaan, helmikuu on melkoinen kuukausi olla viimeisillään raskaana. Mahdunkohan miehen takkiin ja toppahousuihin edes sitten viimeisilläni, jos sinne asti mennään? Ainakaan turvotusta ei pitäisi niin pahasti olla. Minun lapseni ovat syntyneet loppukesästä ja vannon et just ne kesät ovat olleet vuosikymmenen kuumimmat.. ainakin omanapamittarilla. :grin Flunssia pitää tosiaan varoa, saapa nähdä miten ens talvena tehdään koronan kanssa, sillä sehän tulee. Mutta kuinka ärhäkkänä ja laajalle niin hankala sanoa. Kotona on tarkoitus pesiä silloin.
 
Meillä eka on syyskuinen, joten hänen kaikki pienet talvivaatteet meneekin sopivasti seuraavalle :Heartred Vähän mietityttää kuitenkin ulkoilut pienen vauvan kanssa jos on tosi kylmä talvi, miten paljon päästään ulos. Mutta, se on sen ajan murhe :happy7
 
Kylmää ainakin on varmasti luvassa eli lämmintä kampetta täytyy hankkia:grin Kokemusta ei ole kuin touko ja kesäkuisesta, jolloin on ollut lämmintä
 
Mie ostin Mamalicious-merkkisen toppatakin ku ootin esikoista (oli la 12/19, syntyi 01/20). Kuvauksessa luvattiin että toimii mahan kanssa ja ilman. Piti minkä lupasi, koko viime talvikin meni tyytyväisenä samalla toppiksella eikä siitä huomaa, että ois mammatoppis.

Yhen talvivauvan saaneena ei juuri jaksa huolettaa helmikuisenkaan kanssa. Toppapussi kärryihin ja kaukaloon ja villaa vauvalle päästä varpaisiin. :Heartred Muutenkin helmikuu on ihan kiva kun ei todennäkösesti tarvi jouluna ja uutenavuotena jännittää vielä synnärille lähtöä, eikä tarvi hikoilla ison mahan kanssa lämpösillä. :joyful:
 
Helmikuu on hyvä kuu synnyttää. Eipähän ole hiki. Esikoinen on helmikuussa syntynyt samoihin aikoihin, kuin nyt olis laskettu aika :D
 
Minusta helmikuu vaikuttaa ihan hyvältä kuulta synnyttää ja tosiaan on kiva kun kesällä vauva on sitten jo isompi ja sietää paremmin kuumuuttakin.

En pidä talvesta muutenkaan niin nyt on hyvä syy pesiä kotona sisällä:angel4
 
Ihanaa synnyttää talvella niin ei tarvi kärsiä helteistä loppuraskaudessa. :hilarious: Kuopukselta kaikki talvikamppeet tallella, jotka menee helmikuisellekin.
 
Helmikuu on vallan hyvä. Esikoinen on maaliskuinen, joten sinänsä talvivauva on tuttua touhua. Pukemista toki riittää...
 
Vanhemmat on alkuvuoden lapsia, joten mieltä lämmittää että mahdollinen tulija on kanssa.
 
Vanhemmat on alkuvuoden lapsia, joten mieltä lämmittää että mahdollinen tulija on kanssa.

Me ollaan molemmat maaliskuussa syntyneitä niin ilahduttaa mahdollinen helmikuinen myls meitä :) Vaikka eihän sillä tietenkään merkitystä ole, mutta kuitenkin :D

Talvi on ihanaa aikaa ja helmikuussa aurinkokin alkaa jo pilkahtelemaan. :)

Käytännönasioihin ei osaa ottaa vielä mitään kantaa. Onneksi :D
 
Kylmyys vähän jännittää. Mutta tallessa pitäis olla useampi villainen kantoliina ja olen kova neulomaan. Omalle mahalle on villakangas tyylinen takki, mikä kiinnitetään vyöllä. Ja uskon, että mahdun aika pitkään myös muihin. Oon yhden raskauden menettänyt istukkavuodon takia. Se ei ollut tapaturmainen, vaan ns huono tuuri. Mutta liukkaat hirvittää kyllä. Täytyy vaan ostaa paremmat piikit kenkiin.
 
Kylmyys vähän jännittää. Mutta tallessa pitäis olla useampi villainen kantoliina ja olen kova neulomaan. Omalle mahalle on villakangas tyylinen takki, mikä kiinnitetään vyöllä. Ja uskon, että mahdun aika pitkään myös muihin. Oon yhden raskauden menettänyt istukkavuodon takia. Se ei ollut tapaturmainen, vaan ns huono tuuri. Mutta liukkaat hirvittää kyllä. Täytyy vaan ostaa paremmat piikit kenkiin.


Joo, mä mietin myös piikkejen ostamista ensi talvelle. Olisi tosi ikävää kaatua jäälle ison vatsan kanssa :sad001


Mulla oli viime talvena villakangastakki, saa nähdä meneekö tänä talvena päälle. Muuten otan varmaan miehen villakangastakin käyttöön kun hänellä on toinenkin talvitakki. Tuntuu turhalta ostaa uutta takkia muutaman kuukauden takia, ellei nyt sitten osu joku hyvä yksilö esimerkiksi kirppikseltä mukaan. Mulla oli pieni raskausvatsa edellisessä raskaudessa, mutta eihän se vielä ole mikään ennuste että tällä kertaa tulisi samanlainen.
 
Muokattu viimeksi:
Esikoinen syntyi maaliskuun alussa, nyt la siinä 25.2 tietämillä. Eli just passeliin aikaan! Kevät on tulossa, vauva on helppo pukea villaan ja untuvaan. Saa rauhassa pesiä sisällä ja alkaa vaunulenkkeileen kevätauringossa :happy: Ja luojan kiitos ei tarvi olla tämmösillä tappohelteillä viimesillään raskaana... :eek:
 
Takaisin
Top