Helmikuu syntymäkuukautena

Eli just passeliin aikaan! Kevät on tulossa, vauva on helppo pukea villaan ja untuvaan. Saa rauhassa pesiä sisällä ja alkaa vaunulenkkeileen kevätauringossa :happy: Ja luojan kiitos ei tarvi olla tämmösillä tappohelteillä viimesillään raskaana... :eek:

Niin samat fiilikset. Kuopus on kans helmikuinen ja ankein kevät hurahti pesiessä kotona tosi nopeata. Päivä päivältä helpottui pukeminen. Kevät-kesästä alkoi oleen jo ihan järkevän kokoinen nyytti kuljetella mukana turvallisesti.
 
Hassua ajatella, että äippäloma alkaisi just joulu(loma)n jälkeen!

Saattaapi tulla myös lähekkäisiä synttäripäiviä lähisuvun kesken, mutta sehän ei haittaa.

Jos lunta tulee vaan kohtuullisesti, pitäisi ulos vaunulenkeillekin päästä jo siinä kohtaa kun oma kuntokin alkaa sen sallia. Esikoisen kanssa tuli muutama sisäpäivä suunniteltua enemmän, kun ei kaikkina päivinä päästy lumivallin yli vaunuttelemaan. Kevään etenemisen seuranta pikkuisen kanssa kuulostaa ihanalta :smiley-angelic003
 
Missä tahansa kuussa olisi kyllä vauva ollut meille tervetullut, mutta olen kyllä tyytyväinen, ettei loppuraskaana tarvitse kärsiä helteistä :happy: alkuraskaus oli minulla tarpeeksi vaikea, haudoin itseäni kylmissä suihkuissa puolikuolleena työpäivän jälkeen, yöllä oli mahdoton nukkua kun hikoilin niin paljon :hungover:
Ihanaa jäädä joululta äitiyslomalle, olen talvi- ja kevätihminen niin ihana pesiä ja myöhemmin vaunutella vauvan kanssa, kun valoisuus lisääntyy koko ajan :smiley-angelic003
Syksyä inhoan, mutta nyt on jotain ihanaa, mitä odottaa. Mikäs sen mukavampaa, kun synkeänä syysiltana käpertyä sohvannurkkaan ja tunnustella vauvan möyrintää mahassa :Heartred
 
Vauvelin lasketulla ajalla ja omalla syntymäpäivälläni on neljä päivää väliä, se tuntuu aika hauskalta :D saas nähdä, miten sitten käy. Helmikuu tuntuu oikein hyvältä kuukaudelta.
 
Takaisin
Top