Helmikuisten plussatestien kuvia

Onko tää herkkä testi? :)
Tää on tavallinen Pregcheck, eli ei ole herkkä.

Laitan tähän vertailun vuoksi kuvan siitä, millaiset hailurat sain samalla testillä huhtikuussa kemiallisessa raskaudessa kp 15 (ylempi) ja kp 16 (alempi) eli vuotoa edeltäneinä päivinä. Silloin viiva on ollut haalea ja haalistunut voimistumisen sijaan. Silloin olin saanut kp 14 positiivisen herkän testituloksen ja kp 15 "raskaana"-tekstin digitestiin.

Edit: Jotkut täällä foorumilla on sitä mieltä, että tuo Pregcheck olisi herkempi kuin mitä paketissa lukee. Itse en osaa sanoa siihen oikein mitään, kun sain huhtikuussa nuo hailurat ja nyt tuollaiset vahvat viivat.

Liitteet

• IMG20260410075805.jpg
    IMG20260410075805.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 15
Muokattu viimeksi:
Tää on tavallinen Pregcheck, eli ei ole herkkä.

Laitan tähän vertailun vuoksi kuvan siitä, millaiset hailurat sain samalla testillä huhtikuussa kemiallisessa raskaudessa kp 15 (ylempi) ja kp 16 (alempi) eli vuotoa edeltäneinä päivinä. Silloin viiva on ollut haalea ja haalistunut voimistumisen sijaan. Silloin olin saanut kp 14 positiivisen herkän testituloksen ja kp 15 "raskaana"-tekstin digitestiin.

Edit: Jotkut täällä foorumilla on sitä mieltä, että tuo Pregcheck olisi herkempi kuin mitä paketissa lukee. Itse en osaa sanoa siihen oikein mitään, kun sain huhtikuussa nuo hailurat ja nyt tuollaiset vahvat viivat.

Okei! Aika vahvat viivat kyllä noin aikaisin, jos ei ole ainakaan paketin mukaan herkkä! Ootko tehnyt digiä, että mitä se sanoo viikoista? :)

Okei! Aika vahvat viivat kyllä noin aikaisin, jos ei ole ainakaan paketin mukaan herkkä! Ootko tehnyt digiä, että mitä se sanoo viikoista? :)
En oo tehnyt. En oo ostanut sitä, kun se on aika hintava. Mutta ehkä pitää sitten kuitenkin, kiinnostaisi tietää 😅

Ovisplussan sain tosiaan kp 10 ClearBluen pinkillä digillä. Oon laskenut, että ovis olisi ollut seuraavana päivänä. On se kai kuitenkin mahdollista, että se olisi ollut samana päivänä. Silloin tänään olisi kp 14 eikä 13... Mutta pitää tosiaan vaan jatkaa testailua

Mie aloin miettiin tuota omaa pc:n testiäni tiistailta @Syyskukka testiin verrattuna ja ai jestas minkä huolivyyhdin sain itelleni aikaan🫣 se on niin hailura verrattuna tuohon sinun tekemään ja dpo kuitenki aika sama ku sulla oli. Pitänee huomenna aamulla tehä testi (oli tarkotus tehä jo tänään, mutta unohdin sen aamulla enkä halunnu tehä muusta pissasta)😅

@Jenspaaa Oi ei, älä murehdi! Eri henkilöiden testejä ei pitäisi vertailla keskenään, eikä myöskään saman henkilön tekemiä eri merkkisiä testejä. Eikä edes saman henkilön eri raskauksissa saamia viivoja pitäisi vertailla. Mulla vaikuttaa olevan todella poikkeuksellisen vahvat viivat päiviin nähden - en tiedä miksi, onko sitten ollut aikainen kiinnittyminen vai ehkä kaksosraskaus? Kävin aiemmin tänään läpi tammikuisten 2027 testikuvat, ja monella on ollut dpo 13 suht haaleita viivoja.

@Syyskukka yritän olla murehtimatta, mutta en tiiä voiko joku hormonivaihtelu tms aiheuttaa sen että tuntuu jotenki extra vaikealta olla murehtimatta. Helluki jo säikähti ku vaan vollotin täällä menemään eikä meinannu tulla loppua😅

En oo tehny muita testejä ku tiistain. Tarkotus oli tehä eilen, mutta en muistanu siinä hirveessä pissahädässä ja tänään en vain yksinkertasesti jaksanu hakea testiä eri huoneesta matkalla vessaan😅 eli huomisaamun hommia. Tein silloin tiistaina RFSU:n ja pc:n normi liuskan ja sillä pc:llä jatkan. En aio testata ku nyt tällä ja ens viikolla ja sitte luottaa siihen, että kaikki mennee niin ku pitääki. Haluaisin kyllä ostaa semmosen viikkodigin, mutta en nyt tiiä tuoko se mitään lisäarvoa🤔 ehkä sitte rv 7 voisin sillä testata, että näyttäähän 3+ viikkoa

Takaisin