H Hemppa123 Vauhtiin päässyt keskustelija 25 kesä 2024 #101 Reeta sanoi: Mulla näytti 5+1 3+, mutta yhtään sen aikaisemmin ei varmaan olisi kannattanut tehdä Click to expand... Taidan myös tehdä tuona ajankohtana, katsotaan meneekö oma arvio lähelle vai tarviiko lähteä ostamaan sitten uusi, haluan 3+ tuloksen myös
Reeta sanoi: Mulla näytti 5+1 3+, mutta yhtään sen aikaisemmin ei varmaan olisi kannattanut tehdä Click to expand... Taidan myös tehdä tuona ajankohtana, katsotaan meneekö oma arvio lähelle vai tarviiko lähteä ostamaan sitten uusi, haluan 3+ tuloksen myös
Mustikkamaa Vauhtiin päässyt keskustelija Helmikuiset 2025 27 kesä 2024 #103 Mommamomma sanoi: Mulla tänään 4+6 ja digi antoi 3+ Click to expand... Ihanaa, onnea! Mä yritän malttaa ylihuomiseen, sit olis 5+2 ja toivottavasti tulis digiin kans toi 3+
Mommamomma sanoi: Mulla tänään 4+6 ja digi antoi 3+ Click to expand... Ihanaa, onnea! Mä yritän malttaa ylihuomiseen, sit olis 5+2 ja toivottavasti tulis digiin kans toi 3+
Mustikkamaa Vauhtiin päässyt keskustelija Helmikuiset 2025 29 kesä 2024 #104 Tulihan sieltä tänään (5+2) digistä se 3+ Tää saa nyt jäädä viimeseksi testiksi. Nyt jäädään odottelemaan varhaisultraa, joka noin 2 viikon päästä. Liitteet IMG_7157.jpeg 1.4 MB · Katsottu: 5
Tulihan sieltä tänään (5+2) digistä se 3+ Tää saa nyt jäädä viimeseksi testiksi. Nyt jäädään odottelemaan varhaisultraa, joka noin 2 viikon päästä.