Helmikuisten oloja

Mom-to-be

Näppärä viestien naputtelija
Helmikuiset 2021
Pakko tulla tänne avautumaan ja helpottamaan ja jakamaan tuskaa. 5. Raskaus ja en ole ikinä voinut näin huonosti! Alkaa aamuyöstä polte kurkussa ja juoksenkin sitten 03.00 ensimmäisen kerran yökkäilemään.
Ruoka, napostelut ei auta.
Koko aamu menee kontatessa kun heikottaa ja makaaminen oksettaa.. mitään ei kuitenkaan tule. tänään sain käveltyä 500 m juna asemalle ja kauppaan ja apteekkiin, jossa sitten istuin 10 min lattialla ja söin pähkinöitä kun heikotus ja huono olo pukkasivat pintaan.
selälteen ei voi maata kun alkaa pyöriä päässä ja kyljelteen voi hetken olla kunnes pitää taas pinkoa yökkimään pöntön ääreen. Samoin kyljelteen tuntuu oikealla puolella inhottavaa kipua jatkuvasti.
Tää alkaa olla kurjaa ja inhottavaa!!
Tänään vasta rv 6+3 ja teen k u o l e m a a.
Ja uusimpana matkapahoinvointi.. en voi matkustaa bussissa tai varsinkaan autossa.. tää on ihan kauheeta
Onneksi olen lomalla ja lasten kanssa kotona, mutta voi mun vanhempia lapsia jotka joutuvat nyt kauppaan ja kokkailemaan kun äiti on toimeeton..
Minkälaisia muiden olot ovat? ❤️
 
Pakko tulla tänne avautumaan ja helpottamaan ja jakamaan tuskaa. 5. Raskaus ja en ole ikinä voinut näin huonosti! Alkaa aamuyöstä polte kurkussa ja juoksenkin sitten 03.00 ensimmäisen kerran yökkäilemään.
Ruoka, napostelut ei auta.
Koko aamu menee kontatessa kun heikottaa ja makaaminen oksettaa.. mitään ei kuitenkaan tule. tänään sain käveltyä 500 m juna asemalle ja kauppaan ja apteekkiin, jossa sitten istuin 10 min lattialla ja söin pähkinöitä kun heikotus ja huono olo pukkasivat pintaan.
selälteen ei voi maata kun alkaa pyöriä päässä ja kyljelteen voi hetken olla kunnes pitää taas pinkoa yökkimään pöntön ääreen. Samoin kyljelteen tuntuu oikealla puolella inhottavaa kipua jatkuvasti.
Tää alkaa olla kurjaa ja inhottavaa!!
Tänään vasta rv 6+3 ja teen k u o l e m a a.
Ja uusimpana matkapahoinvointi.. en voi matkustaa bussissa tai varsinkaan autossa.. tää on ihan kauheeta
Onneksi olen lomalla ja lasten kanssa kotona, mutta voi mun vanhempia lapsia jotka joutuvat nyt kauppaan ja kokkailemaan kun äiti on toimeeton..
Minkälaisia muiden olot ovat? ❤️


Mulla tää on kolmas raskaus ja tänään 8+4 ja olo ollut yli viikon jo ihan sietämätön. Mua kans oksettaa 24/7, mutta oksennus ei ole tullut vielä.
Koko ajan paha olo kuin olisi ikuinen krapula. Melkeen kaikki hajut oksettaa ja tekee pahaa. Kaupoissa ihmiset haisee mun nenään pahalta ja kaikki ällöttää:yuck:
En voi avata jääkaapin ovea ilman että alkaa oksettamaan. Kaikki normi ruoat mitä aina syön niin en voi syödä, koska etoo niin paljon. Ihan eri ruokavaliolla siis meen nyt:sad001. Olo on myös sen takia ihan kamala.:arghh: ja mulla myös pahoinvointi kauheeta autossa. Hyi kamala oksettaa vaan ajatuskin.
Edellisissä raskauksissa oksensin ja oli pahaa oloa myös. Tää turvotus on kans aika jäätävää, näytän jo selkeesti siltä että oon raskaana joten koitan käyttää löysiä vaatteita:grin
Ja jatkuvasti väsyttää. Nukun pienet päikkärit kun lapset nukkuu päikkärit. Ja koitan mennä ajoissa nukkumaan illalla aina..Odotan vaan että tää menee ohi:arghh:
Niin ja naamakin kukkii vielä kaiken lisäksi:shifty: erittäin hehkeä olo siis kaikinpuolin:grin
 
Täällä toinen raskaus ja ykä on hyvin tuttu vieras.. nyt menossa 7+6. Pari viikkoo ollut etovaa oloa, satunnaisia ykiä. Tänään ei ole sitten mikään pysynyt sisällä :hungover: oon nyt oksentanut enemmän kuin ekan odotuksessa yhteensä!
 
Suosittelen kokeilemaan pahoinvointirannekkeita apteekista. Ostin maanantaina ja huonot olot ja oksentamiset loppuivat samantien. Huono olo palaa heti kun rannekkeet ottaa pois, esim suihkun ajaksi. Osalla toimii ja osalla ei, itselle toi niin suuren helpotuksen että harmittaa etten kokeillut aikaisemmin :)
 
Takaisin
Top