Helmikuisten kotikaupungit

No sit vois sopia jotain kahvittelua tms. :) Me lähdetään puolen päivän aikaan ja jos keli on ok, ollaan kehä3:lla joskus kolmen kieppeillä. Voi olla, että käydään siinä syömässä jos aikaa jää niin paljon niin kaverinkaan ei tartte ootella yksin kentällä. Sit mä voisin tulla kahville.
Jos taas matkaan menee pitempi aika, sit ei keretä syömään vaan tiputan vaan kaverin kentälle ja voisin syödä sen jälkeen.

Mitä siinä on paikkoja, missä vois käydä? En tiiä oikeestaan muuta kuin reitin Lahden väylältä kentälle, kentältä Tuusulan väylälle ja kehälle ja molemmat Ikeat :) Että joku helppo paikka maalaisen tulla autolla, kitoos :)
 
Muokattu viimeksi:
Kehä kolmosen varrel? Hmmm..nyt pistit pahan :D Ainaki tiksin mäkkäri..Jumbo on lähellä lentokenttää siellä on vaikka ja mitä paikkoja :)
 
Kehä kolmosen varrel? Hmmm..nyt pistit pahan :D Ainaki tiksin mäkkäri..Jumbo on lähellä lentokenttää siellä on vaikka ja mitä paikkoja :)
Jumbo vois olla hyvä, mä oon ainakin nähnyt missä se on. Vielä kun osaan ajaa sinne enkä posota ohi vanhasta muistista :D
Ei vaan, ton pitäs olla tosiaan helppo, etenkin jos ne vuoden takaiset tietyöt on valmiit.
 
Joku muuten tuli viime lauantaina Jyväskylässa Mestarin Herkun liukuportaissa vastaan, jolla oli vähintään yhtä iso maha kuin mulla. Heti ekana mietin kaikki vaun Jyväskyläläiset, oisko ollut joku :)
Eka97:ää voi aina ees vähän arvailla kun oot nuori mut muuten kaikki näyttää vaan profiilikuviltaan, jos ei oo naaman kansa masukuvissa. Pitäs sopia joku heimotervehdys, jolla moikata kaikki isomahaiset, niin vois tunnistaa :D
 
Tällä oli vihreä tai punainen parkatakki, ehkä turkisreuna hupussa ja pitkähkö tumma tukka ponnarilla. Hoikka oli kyllä mut näytti yli 17-vuotiaalta. Voihan toki olla, että maha vanhentaa :wink
 
Mulla on sininen pitkä mammalicous takki (vai mikälie merkki).. just sillon lauantaina tuli joku kysymään, voinko hakea hänelle juotavaa. :D
 
Takaisin
Top