Helmikuisten höpinät

Onko kellään tullut pahoinvointia iltaisin? Mulla on jotenkin alkanut tulla ilta-aikaan sellasta kuvottavaa oloa ja aamuisin ja päivällä taas olo ihan normaali.
 
Onko kellään tullut pahoinvointia iltaisin? Mulla on jotenkin alkanut tulla ilta-aikaan sellasta kuvottavaa oloa ja aamuisin ja päivällä taas olo ihan normaali.

Kyllä. Mitä väsyneempi illalla on, sitä huonompi olo. Jonkin verran pystyy tilannetta korjaamaan syömällä iltapalaa, tai nukkumalla päivällä päikkärit, mut mitä pidemmälle ilta etenee, sitä enemmän yleensä kuvottaa.
 
Onko kellään tullut pahoinvointia iltaisin? Mulla on jotenkin alkanut tulla ilta-aikaan sellasta kuvottavaa oloa ja aamuisin ja päivällä taas olo ihan normaali.

Mulla pahoinvointi jatkuu aina läpi päivän.
Toisinaan on enemmän aamu ja päivä painotteista, välillä taas pahin olo tulee viiden jälkeen iltapäivällä ja jatkuu aina siihen saakka kunnes nukahdan:sour:
Väsy varmasti vaikuttaa, mutta edes päikkärit päivän ainana ei poista oloa. Saatika jatkuva napostelu ja syöminen
 
Jep! Etovin olo on iltaisin. Tuo väsymys on varmasti yksi syy, mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että iltapainotteinen syöminen vaikuttaa. Täysi maha ei tee hyvää...
 
Jep! Etovin olo on iltaisin. Tuo väsymys on varmasti yksi syy, mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että iltapainotteinen syöminen vaikuttaa. Täysi maha ei tee hyvää...

Mä oon kanssa huomannut, että jos on päivän aikaan syönyt jotain raskasta tai rasvaista niin huono olo tulee herkemmin.
 
Takaisin
Top