Helmikuisilla 2015 on nyt oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset ryhmään mukaan!

Pitäis ilmestyä näkyviin sit kun sut on lisätty sinne. Mulla ainaki androidin sovelluksessa näkyy ja muistaakseni ipadillakin.
 
Hei, onko se et laitetaan Miramarialle profiiliviestiä vai mistä saa laitettua hänelle yksityis viestiä?
 
Just tuo profiiliviesti :) (tai jos klikkaat hänen kuvaa niin "aloita keskustelu")
 
Mä laitoin eilen miramarialle yksityisviestin että liittää mut. Ajattelin et sittenkun vauva syntynyt niin kivempi jakaa juttuja privana. Varmaan kun tulee muutama kuvakin beibestä julkastuu :)
 
Minä laitoin kans ja sainkin vastauksen, että minut on liitetty siihen ryhmään. En vaan nyt osaa kännykällä mennä sinne... Kirjasin itseni jo tästä vahingossa ulos enkä meinannut muistaa salasanaa :eek: Pitää huomenna käydä läppärillä opettelemassa...
 
Mun viesti ei näköjään mennyt perille :sad001 mitähän mä tein väärin :sorry:
 
Masc sulla lukee tuossa tuo helmikuunmammat 2015, eikö se tarkoita että sut on lisätty sinne?
 
Salaisessa ryhmässä on epäaktiivisten käyttäjien karsinta menossa. 24.10. on viimeinen päivä osallistua nimenhuutoon jonka jälkeen ilmoitellaan ylläpitoon ryhmästä poistettavat nimimerkit. Jos täällä julkisella puolella on jollakulla mielenkiintoa liittyä salaiseen ryhmään juttelemaan niin lämpimästi tervetuloa! :)
 
Tere. On tullut ilmi että kaikki foorumin lukijat eivät lue ku nämä viimeisimmät tarinat ja jättävät osan ketjuista lukematta. Olen tuolla ketjussa Salaisten mammojen nimilista, suorittanut nimenhuutoa, että saadaan karsittua epäaktiiviset käyttäjätunnukset pois. Eli kaikkia jotka haluavat jatkaa tässä ryhmässä on pyydetty ilmoittautumaan 24.10. mennessä jonka jälkeen hiljaiseloa viettävät tunnukset ilmoitetaan ylläpidolle ja poistetaan.

Seuraavat nimimerkit EIVÄT ole ilmoittautuneet vielä 24.10:

  • Femi
  • Mandah
  • 8sepe9
  • NaNNa24
  • Elya
  • MadH91
  • Ninna
  • @minime
  • toiveinen
  • Nereidi
  • Miihkali
  • Janna75
  • Endorfiinitähtönen
  • MissT
  • masc
  • Janscu
  • Pihlajanmarja
  • Mammuska
  • maarit
  • Johanna.S.
  • heidukka
Käykääpä huutamassa Hep! Salaisten mammojen nimilistalla.

Tämä on viimeinen kuulutus!!
 
Apua tää on jääny aivan välistä mulla oli puheöin hajalla missä ainoastaan on tunnukset tähän. Ku en niitä muista.
 
Laita Minttu yksityisviesti ylläpitoon niin pääset mukaan joukkoon hurjaan :-)
 
Takaisin
Top