Helmikuisilla 2015 on nyt oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset ryhmään mukaan!

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Miramaria, 12 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. jodelie Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Pitäis ilmestyä näkyviin sit kun sut on lisätty sinne. Mulla ainaki androidin sovelluksessa näkyy ja muistaakseni ipadillakin.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. maarit Peruskäyttäjä

Hei, onko se et laitetaan Miramarialle profiiliviestiä vai mistä saa laitettua hänelle yksityis viestiä?
  3. Untuva Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Just tuo profiiliviesti :) (tai jos klikkaat hänen kuvaa niin "aloita keskustelu")
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Miss T Tuttu foorumilla

Mä laitoin eilen miramarialle yksityisviestin että liittää mut. Ajattelin et sittenkun vauva syntynyt niin kivempi jakaa juttuja privana. Varmaan kun tulee muutama kuvakin beibestä julkastuu :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Minä laitoin kans ja sainkin vastauksen, että minut on liitetty siihen ryhmään. En vaan nyt osaa kännykällä mennä sinne... Kirjasin itseni jo tästä vahingossa ulos enkä meinannut muistaa salasanaa :eek: Pitää huomenna käydä läppärillä opettelemassa...
  6. Naksu Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Mun viesti ei näköjään mennyt perille :sad001 mitähän mä tein väärin :sorry:
  7. masc Tuttu foorumilla

Miullekkaa ei oo vastannu :eek:
  8. masc Tuttu foorumilla

Eiku olipas näköjää, ei vaan tämä sovellus ilmoittanu. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Naksu Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Masc sulla lukee tuossa tuo helmikuunmammat 2015, eikö se tarkoita että sut on lisätty sinne?
  10. Mashnu Addikti Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015

Salaisessa ryhmässä on epäaktiivisten käyttäjien karsinta menossa. 24.10. on viimeinen päivä osallistua nimenhuutoon jonka jälkeen ilmoitellaan ylläpitoon ryhmästä poistettavat nimimerkit. Jos täällä julkisella puolella on jollakulla mielenkiintoa liittyä salaiseen ryhmään juttelemaan niin lämpimästi tervetuloa! :)
  11. Mashnu Addikti Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015

Tere. On tullut ilmi että kaikki foorumin lukijat eivät lue ku nämä viimeisimmät tarinat ja jättävät osan ketjuista lukematta. Olen tuolla ketjussa Salaisten mammojen nimilista, suorittanut nimenhuutoa, että saadaan karsittua epäaktiiviset käyttäjätunnukset pois. Eli kaikkia jotka haluavat jatkaa tässä ryhmässä on pyydetty ilmoittautumaan 24.10. mennessä jonka jälkeen hiljaiseloa viettävät tunnukset ilmoitetaan ylläpidolle ja poistetaan.

Seuraavat nimimerkit EIVÄT ole ilmoittautuneet vielä 24.10:

• Femi
    • Mandah
    • 8sepe9
    • NaNNa24
    • Elya
    • MadH91
    • Ninna
    • @minime
    • toiveinen
    • Nereidi
    • Miihkali
    • Janna75
    • Endorfiinitähtönen
    • MissT
    • masc
    • Janscu
    • Pihlajanmarja
    • Mammuska
    • maarit
    • Johanna.S.
    • heidukka
    Käykääpä huutamassa Hep! Salaisten mammojen nimilistalla.

Tämä on viimeinen kuulutus!!
  12. Mammuska Peruskäyttäjä Helmikuunmammat 2015

Apua tää on jääny aivan välistä mulla oli puheöin hajalla missä ainoastaan on tunnukset tähän. Ku en niitä muista.
  13. Ruppuruusa Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

No mutta etköhän voi liittyä takaisin salaiselle puolelle. :)
  14. Minttu89 Aloittelija

Helloou, en oo paljon täällä kerenny olla. Mutta olisin ollu kiinnostunu myös tuosta ryhmästä
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. knyttet Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Laita Minttu yksityisviesti ylläpitoon niin pääset mukaan joukkoon hurjaan :)

Jaa tämä sivu