helmikuisen vaavin toppapuku

MerviJ

Oman äänensä löytänyt
kamala vaikka onkin jo yksi lapsi niin pää on ihan  tyhjä toppapuvun koosta..neiti on syntyny kesäkuussa ja kun oli vauva en enää muista minkä kokosta toppapukua käytti ekana mutta äitiyspakkauksen on kamala iso ja en varmaan ota sitä kun ei ole mun mieleen.. :/
ELI SIIS pärjääköhän helmikuusta toukokuulle 56cm toppapuvuissa kun toppapuvuthan on melko reiluja..eikö 62cm ole hiukan liian iso vastasyntyneelle?
en tiiä blaah miks kaikesta mitää olla liian kauan aikaa...
 
Tuota samaa olen minäkin miettinyt... Kertokaapa siis kokeneemmat kanssasisaret, mahtuuko vauva 56cm toppapukuun sinne asti, kun toppavaatetta tarvii? Eli varmaan tuonne huhti-toukokuulle?
 
se pitäisi olla se talvi vaavi jo mutta itellä on kesällä syntyny tyttö niin ei ollunna vastasyntyny ku talvi tuli..ei se kumminkaan sillonkaan tainu olla kovin iso ekana talvena..
 
No itse pelaisin varman päälle ja ostaisin  kokoa 62. Se että mahtuuko koko 56 koko talven riippuu paljon tietty siitä kuinka paljon teidän ipana kasvaa tuona aikana ja toki myös siitä minkä merkkisen haalarin on ostamassa. Esim. H&Mn vaatteet on suht pientä kokoa muutenkin joten tässä kohtaa epäilisin. Mutta jos olis ostamassa vaikka Lennen haalaria, niin eiköhän tuo 56 sovi.. Meillä synnytys luultavimmin tapahtuu viikkoja ennen laskettua, joten me ostetaan suosiolla tuo 56nen. 

.. ja käytettynä. Toppahaalari ei miksikään mene tuona muutamana hassuna kuukautena kun toinen vaan köllöttele vaunuissa, joten tässä kohtaa meikä suuntaa katseensa kohti huutonetin tarjontaa 
 
Me varmaan ostetaan tuo 62cm haalari. Mahtuu sitten ihan varmasti, ja eihän se haittaa vaikka olisikin reilun kokoinen kun ei vauva liiku viellä niin ei haittaa vaikka olisi iso puku. Kunhan pysyy pikkuinen lämpimänä :)
Esikoinen syntyi tammikuun lopussa ja hänellä oli 62cm haalari
 
Takaisin
Top