Hellepäivän vaatetuksesi? Entä lapsen?

Miyn

Piirimestaruustason postaaja
Huhtimammat 2018
Ostin Lidlistä maksimekon. En tiedä mikä siinä mekkomallissa on vikana, kun se tuo mulle +25 kg ja kaikenlaisia ylimääräisiä muhkuroita ja makkaroita esiin :eek: Ja on aivan sama, mikä maksimekko tai muuten vain pitkä mekko, niin efekti on tuo. Mutta sitten taas pitkä hame ja toppi niin taas olen ihan omankokoiseni näköinen o_O
Mutta oli ihanan vilpoisen olonen ja käytän sitä sitten mökillä.

Mökillä pidän minisortseja ja urheilutoppia, ihmisten ilmoilla pitempilahkeisia sortseja ja t-paitaa.
Pojalla on Ronaldon pelipaita ja sortsit (ovat vielä niin reilua kokoa, että sortsit on melkein nilkoissa ja paitakin peittää sopivasti kyynärpäihin asti). Lisäksi kangas on ihanan kevyttä, poikakin tykkää.

Nuoruudesta kaipaan eniten kietaisuhametta (saako niitä vielä markkinamyyijltä?)
 
Itselleni valitsen taskullisen mekon ja lapsella on shortsit polven alle ja hiukan iso t-paita. Aurinkosuojavaatteissa on myös hyviä 3/4-pituisia hihoja.
 
Omassa pihassa ollaan joskus ihan Aatamin asuissa, mutta yleensä pukeudun olkaimettomaan ja lyhythelmaiseen kellomekkoon. Mukulalla on shortsit ja t-paita.
 
Itelläni suosin maksimekkoja ja pitkiä hameita+t-paita-yhdistelmiä. Päässä on aina lakki kun olen niin herkkä auringonpistoksille.
Esikoisella on ulkona päällä uv-paita ja sortsit + lippis. Sisällä vaihdetaan t-paitaan. Jalassa meillä on molemmilla remmisandaalit.
 
Pidän myös mekoista helteellä ja valitsenkin usein maksimekon, jossa on V kaula-aukko, tai suora toppimainen kaula-aukko ja pidän jos mekossa on kiristysnauha tai vyötäröresori juuri rintojen alla. Laskeutuu mun vartalolle nätimmin. :)

Toinen yhtä mieluisa vaihtoehto on leggarit ja imetystoppi. Joskus jätän liivitkin pois.

Taaperon kanssa vältellään +28-30 helteillä ulkona oloa. Muuten käydään ulkona joko kevyessä trikoohaalarissa tai shortseissa ja t-paidassa.
 
Itselläni on päällä helteillä usein kesämekko tai shortsit ja toppi tai t-paita. Esikoisella on shortsit ja t-paita. Vauvalla sisällä lyhythihainen body (ja vaippa). Ulos mennessä laitetaan housut ja sukat auringon suojaksi. Lakki tai lippis myös kaikilla ulkona päässä.
 
Meillä on kaikilla hellemekot ( miestä lukuun ottamatta :) ) ja hellehatut. Keskipäivällä ei mennä ulos lainkaan. Rannalla/uimahallin ulkoaltaallla lapsilla on uv-uimapuvut ja juniorilla uv-hattu. Isommalle ei sellaista löydy.
Itsekin tykkään kietasuhameista. En tiedä myydäänkö niitä enää, kun omani ovat lähes 20 vuotta vanhoja, Savonlinnan torilta aikoinaan ostettu. Kangas on niin laadukasta, että on kestänyt kulutusta ja aikaa.
 
Itsellä mekko , tytöillä mekot ja hatut. Kaikki läästitään 50sellä aurinkorasvalla kauttaaltaan :joyful:

Painin aloittajan kanssa saman ongelman kanssa. Suurin osa mekoista tuo sen +15kg lisää , tosi vaikeaa on löytää ilmavia ja kevyitä , nättejä kesämekkoja:cool: nyt onneksi löysin sittarista ice peakin polvien yläpuolelle yltävän mekon , se on kovassa käytössä:joyful:
 
Sisällä lapset ovat pikkuhousuilla, ehkä joku t-paita päällä. Ulos laittavat väljät pidempilahkeiset housut ja uv-paidat pitkillä hihoilla. Päässä on niskan ja kasvot suojaava uv-lippis.

Itse olen lyhyemmillä housuilla ja t-paidalla. Uloskin pitää suojata, sillä en saa altistua auringonvalolle.
 
Takaisin
Top