Helle!

RiikkaTe

Vauhtiin päässyt keskustelija
Nyt kun istun jo toista päivää töissä ihan märkänä hiestä, alkaa olla todella tuskasta. Mä inhoon näitä helteitä. En oo koko kesänä nauttinut yhdestäkään hellepäivästä, aina kun tulee viileä ilma, olen aivan onnessani. Silloin on kevyempi ja parempi olo, hengittäminenkin on helpompaa.
Oon perinyt isältä taipumuksen kovaan hikoiluun, joten nytkin paita ja hame on ihan märät. Otsahiukset liimaantuu kiinni ja naama on kiiltävä. Kokonaisuudessaan on erittäin epämiellyttävä olo.
Työskentelen pienessä kivijalkamyymälässä jossa ei ilma kierrä ollenkaan. En tiedä lämpötilasta, mutta ei se alle 30 asteen ole.. puhaltimet ei viilennä.

Sama täällä mä en yhtään tykkää näsitä helteistä...  aarrggh.
Olen aina ja varsinkin nyt tykännyt kylmistä ja koleista ilmoista. Syksy ja talvi on ihanaa aikaa.
Kylmällä voi pukea enemmän päälle ja kääntää pattereita kuumemalle, helteellä voi pukea vähän päälle mutta sekään auta kun kuumuus puskee vaan. 
Siis suoraan sanottuna aivan perseestä!!!

Mä oon yleensä tykännyt myös helteistä, mutta nyt oon herkistynyt jotenkin etten siedä enää ollenkaan. Hikoiluongelma mulla on ollut kyllä lapsesta asti, mutta se on vaan pahentunut raskaudesta ja nyt en siedä oikein aurinkoakaan enää. Oon tänä kesänä jo palanut vaikken ikinä oo ennen palanut ja mun on täytynyt käyttää aurinkolaseja vaikka aina ennen kuljin ilman. Toivon että ensi kesänä pystyn nauttimaankin lämpimistä säistä.. mutta nyt kyllä odotan syksyä innolla. Odotan siksikin että lapsi syntyy mutta vielä enemmän siksi että tulisi viileämpää.. ja pääsisin syyskävelyille.. Nyt siitä ei auta kuin haaveilla ja kärsiä näistä keleistä.

Takaisin