Helkkari tiiä kethaako moista edes kysyä, mut luulosairas mamma kun oon niin pakkohan se on!!

mrda

Silmät suurina ihmettelijä
Itteeni nolottaa jo etukäteen,mutta siis:
Mulle kun ei oikeesti oo saanut tän raskauden aikana kertoa mitään huolestuttavia asioita,kun rupean stressaamaan niistä (johtuu varmaankin siitä kun esikoisella todettiin cytomegalovirus syntymän jälkeen,vaikka kaiken piti olla hyvin)...
Ja nyt kun puhuin tossa ystäväni kanssa ja kerroin siitä kun kävimme ultrassa ja siellä lääkäri naureskeli ja näytti kuinka pienokaisemme näytti kieltä (heilutteli).. 
Niin tämä ystäväni kysyi kauhuissaan että ei kai se ollut sellaista tykyttävää liikettä?! Èttä kuulemma hänen ystävä perheeseen oli syntynyt vauva joka oli ultrassa heilutellut kieltään ja sitten todettu downin syndrooma.. No arvatkaapas vaan sitten paljonko tämä mamma nyt rupesi tosta stressaamaan,varsinkin näin yötä vasten kun moista kuulin!!
Kai tosta olisi mainittu jos olisi joku yhteys? En oo ainakaan tollasesta kuullut enkä tietoa löytänyt! 
Ja nyt se tärkein kysymys, onko muiden vaavat ultrassa kieltään näyttäneet/heilutelleet??


Mä oon oikeesti jo ihan luulosairas...huh huh :D
 
No enpä lähtis tommosesta stressaamaan. Kuulostaa todella kaukaa haetulta tuommoinen yhteys tai siis en usko että yhteyttä on lainkaan. Kuulostaa lähinnä naurettavalta. Eiköhän ole kaverisi tutullakin ihan vaan sattumaa ollut. Kyllä viimeistään se lääkäri olisi sanonut jos tuommoisesta yhteydestä olisi jotakin näyttöä eikä varmana olisi nauranut jos olisi edes epäilystä siitä että jokin olisi vialla. Nyt järki käteen, ei se stressikään tee hyvää sille masun asukille. Tiedän ettei ole mitenkään selviö että saa terveen lapsen vaikkei ultrassa mitään näkyisikään, mutta tuollaisella turhasta huolehtimisella sairastutat vielä itsesi eikä se todella tee hyvää vauvallekaan.. On ihan normaalia että huolenaiheet lisääntyvät mitä lähemmäs laskettua aikaa mennään eikä tietenkään aina kaikki mene niinkuin leffoissa mutta jos ei mikään anna aihetta tuommoiseen huolen määrään niin yrittäisin kyllä sinuna ottaa vähän rauhallisemmin..
 
sikiöhän maistelee lapsivettä ja uskoisin että tyylejä on monta emoticon meillä kanssa ultrassa oli kieli ulkona mutta ei sitä sen enempää ultraaja kommentoinut
 
Takaisin
Top