H Hanna7 Silmät suurina ihmettelijä 25 touko 2012 #81 Katos miä en oo muistanut itseäni listaan ilmottaa, vaikka näillä foorumeilla on tullu pyörittyä ties kuin kauan :D 7.7/ Hanna7/ 19 v/ 1.lapsi/ KOKS
Katos miä en oo muistanut itseäni listaan ilmottaa, vaikka näillä foorumeilla on tullu pyörittyä ties kuin kauan :D 7.7/ Hanna7/ 19 v/ 1.lapsi/ KOKS
Cindy_SS Silmät suurina ihmettelijä 28 touko 2012 #82 Minulla muuten vaihtu toi synnytyspaikka Jorviin :) muutetaan länsi-vantaalle, niin helpompi mennä sinne :D jos jaksat joskus taas päivittää :)
Minulla muuten vaihtu toi synnytyspaikka Jorviin :) muutetaan länsi-vantaalle, niin helpompi mennä sinne :D jos jaksat joskus taas päivittää :)
m-inski Sukkela juttelija Kesämammat 2018 28 touko 2012 #83 mun tiedot ei oo vieläkään tossa ni laitan uusiks :) Eli 5.7 / m-inski / 21v / 2.lapsi / Uurainen / K-S ks
mun tiedot ei oo vieläkään tossa ni laitan uusiks :) Eli 5.7 / m-inski / 21v / 2.lapsi / Uurainen / K-S ks
Kapsu85 Silmät suurina ihmettelijä 2 kesä 2012 #84 *Sara*, ei se mitään! Käyn täällä näköjään aika harvoin, eikä aina kaikkia voi huomata! Jos muuten päivittelet noita tietoja ni mun kohtaan voit laittaa 27v. tulee huomenna lisävuosia tähän elettyyn elämään :D
*Sara*, ei se mitään! Käyn täällä näköjään aika harvoin, eikä aina kaikkia voi huomata! Jos muuten päivittelet noita tietoja ni mun kohtaan voit laittaa 27v. tulee huomenna lisävuosia tähän elettyyn elämään :D
I Ina_ Vasta-alkaja 4 kesä 2012 #85 mutkin voi liittää tohon listaan jos ei oo liikaa vaivaa... oon lukenu muitten juttuja täällä ja sain vihdoin itekin liityttyä :) 24.7/ Ina_ / 24v / 2.lapsi / K-HKS
mutkin voi liittää tohon listaan jos ei oo liikaa vaivaa... oon lukenu muitten juttuja täällä ja sain vihdoin itekin liityttyä :) 24.7/ Ina_ / 24v / 2.lapsi / K-HKS