Heinäkuun kuulumisia! :)

Nytkun nappula on oppinut ryömimään hirveää tahtia niin ei voi sanoa kuin voi koira raukka. Ryömii ja kiusaa toista plussana että koira kävelee siinä vaiheessa mun perässä ja napero koiran perässä. Meillä on täällä semmonen letka aamusta iltaan :D

Sent from my HTC One S using Vau Foorumi mobile app
 
Mites onko teidän vauvoilla uima-allasta? Meillä semmonen pieni tossa terassilla. Ja toinen kysymys mitä annatte aamupalaksi jos ei puuro kelpaa?

Sent from my HTC One S using Vau Foorumi mobile app
 
Meidän neiti on onneksi niin hyvä syömään, että puuro kelpaa yleensä tosi hyvin. Paitsi jos hampaita on tulossa ni ei välttämättä niin lämpimästä ruoasta välitä, joten olen sitten antanut pelkkää hedelmä- ja/tai marjasosetta.
 
apua, mihin tää aika oikeen menee. Mun esikoinen täyttää tänään 9 vuotta lauantaina sitten juhlistetaan. Oon koittanu siivoilla kunnolla mutta vaikeeta se on ku tää pienempi mies tahtoo että äiti pitää seuraa ja hassuttelee.

Meillä ei ole allasta kun parvekkeella se on vähä hankalaa pitää.
 
meillon pihalla sellanen isompi lasten allas mutta ei oo tullu pienen neitin kans käytyä:p tosin ei nyt ainakaan kylvyssä kun ehkä 10 min max viihtyy, niin tiedä sit viihtyskö sen paremmin altaassakaan :)
 
Meijän mimmi kans hurja vesipeto :D oppii varmaan ihan koht konttaamaaki kun on nyt hiffannu mennä kontilleen heijaamaan mut ei vielä hoksannu miten toimitaa jalkojen kans :D

Sent from my HTC One S using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top