Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi vaan kaikille!
Täälä uus kans
Hei onks kellää tietoa pääsenkö julkiselle puolelle varhaisultraan kun 2v sitten oli kohdunulkoinen vai varaanko suoraan yksityiseltä? Vielä en neuvola aikaa ajatellut varailla, samalla sais toki tämänki selville Sen jälkeen oli toki normi raskaus joka päätty kylläkin keskenmenoon.
Heip!
Täällä yksi plussannut joukkoon mukaan! Varovaisesti tosin, hailakoita viivoja on tullut nyt eilen ja tänään ja menkat on myöhässä neljä päivää mitä omalla kohdalla ei tapahdu lähes ikinä. Meillä on ollut niitä raskauskeijun liuskoja mutta pohdin että antaisko se Clearblun digitaalinen paremmin mielenrauhan..? Raskausoireita oon kuvitellu monena muuta kuukautena vaikka ja mitä ja silti menkat alkanu. Tässä kierrossa en oo tuntenu mitään (tarkoituksella painoin koko asian pois mielestä) ja nyt sitten tärppäsi. Eilisen päivän tuntui alavatsa herkältä ja rinnat oli vähän arat mutta nyt taas aamusta ei mitään. Edellisistä raskauksista on jo niin monta vuotta etten enää edes muista muuta kun sen jäätävän pahoinvoinnin mutta se taisi alkaa vasta reilusti plussan jälkeen...
Kädet ristissä täällä nyt siis jännitetään ja toivotaan että kaikki menis hyvin ❤ tsemppiä kaikille!

Heip!
Täällä yksi plussannut joukkoon mukaan! Varovaisesti tosin, hailakoita viivoja on tullut nyt eilen ja tänään ja menkat on myöhässä neljä päivää mitä omalla kohdalla ei tapahdu lähes ikinä. Meillä on ollut niitä raskauskeijun liuskoja mutta pohdin että antaisko se Clearblun digitaalinen paremmin mielenrauhan..? Raskausoireita oon kuvitellu monena muuta kuukautena vaikka ja mitä ja silti menkat alkanu. Tässä kierrossa en oo tuntenu mitään (tarkoituksella painoin koko asian pois mielestä) ja nyt sitten tärppäsi. Eilisen päivän tuntui alavatsa herkältä ja rinnat oli vähän arat mutta nyt taas aamusta ei mitään. Edellisistä raskauksista on jo niin monta vuotta etten enää edes muista muuta kun sen jäätävän pahoinvoinnin mutta se taisi alkaa vasta reilusti plussan jälkeen...
Kädet ristissä täällä nyt siis jännitetään ja toivotaan että kaikki menis hyvin ❤ tsemppiä kaikille!

Minäkin jännitän sen tekoa. Mut kaapista löytykin monta testiä ni aattelin et teen nyt yhen ku nii kovasti tekee mieli ja myöhemmin sit taas uuden. Henkisesti valmistauduin kyl siihen et viikot ei oo muuttunu viel. Mutta iloinen yllätys tulikin. Nyt päätin et pitää lopettaa testailuMahtavaa Pikkupikkupikkunen!![]()
Mikä dpo tai viikot sulla nyt on? Mä en oikein tiedä koska uskaltaisi tehdä toisen digin, et näyttäisi kans isompia viikkoja, jos on näyttääkseen.![]()

nyt vain kärvistelen sunnuntaihin saakka ja toivon ettei menkat ala. Nyt tuli näiden kahden testin jälkeen niin luottavainen olo kyllä ja mieskin sanoi ettei nää ole enää sellasia viivoja että tarvitsee eri valoihin käännellä että jotain näkisi
...ja hei onko niin että tähän viestiketjusysteemiin ei oo olemassa mitään sovellusta tai vastaavaa? Kännykän kanssa kun näitä lueskelen niin oon jotenkin ihan pihalla että missä mennään. Tosi sekava![]()
Jos mäkin siirryn tännekin puolelle jo miettisin kyllä jos vasta kun vkloppuna olen Digin tehnyt...muutta täällä ollaan. Tänään rtestiin tuli haaleasti mutta selvästi kahteen testiin toinen viivanyt vain kärvistelen sunnuntaihin saakka ja toivon ettei menkat ala. Nyt tuli näiden kahden testin jälkeen niin luottavainen olo kyllä ja mieskin sanoi ettei nää ole enää sellasia viivoja että tarvitsee eri valoihin käännellä että jotain näkisi
![]()
testit oli kyllä selviä! Ihana kun oot täällä!Jee Alloha!!!!testit oli kyllä selviä! Ihana kun oot täällä!

myös varhaisultraan ajattelin varata ajan oman mielenrauhan vuoksi. Esikoisesta kävin viikolla 6+2 ja kyllä se helpotti huimasti olo.
Ihanaa kun olet täällä! Onnea vielä ja tarrasukkia meille kaikilleKoitin nopeasti lueskella mitä täällä ootte höpötelleet. Jos tosiaan on niin, että raskaana olen niin luulen että 2viikon päästä neuvola ajan tilaan, onneksi ajan saa varattua netin kauttamyös varhaisultraan ajattelin varata ajan oman mielenrauhan vuoksi. Esikoisesta kävin viikolla 6+2 ja kyllä se helpotti huimasti olo.
Uskon 100% tärppäykseen vasta kun sen Digin olen tehnyt![]()