Heinäkuun höpinät

Menen kanssa sit vaan oviksen mukaan, sit ois 8.4. :Heartred
Neuvolaan ajattelin soittaa muutaman päivän päästä, jos maltan odottaa siihen asti. :grin Varhaisultraan on kans tarkoitus varata aika. En ole vielä päättänyt, et millä viikolla menisi.
Minä soitin tänää neuvolaan ja ajan sain jonnekin melkein kuukauden päähän.

Varhaisultran varasin yksityiseltä jo viikonloppuna. Mennään sinne jossain raskausviikkojen 7 ja 8 välimaastossa. Eli 2,5 viikkoo ootteluu siihen. Jännittää kovasti.

Minua jotenkin jännittää todella paljon neuvolan varaaminen, ei meinaa uskoa että tässä sitä ollaan oikeasti. Varhaisultra kutkuttelee koko ajan myös mielessä.. :rolleyes:

Aivasteletteko normaalia enemmän? Minusta tuntuu että päivittäin saanut pärskähdellä:grin

Minua jotenkin jännittää todella paljon neuvolan varaaminen, ei meinaa uskoa että tässä sitä ollaan oikeasti. Varhaisultra kutkuttelee koko ajan myös mielessä.. :rolleyes:

Aivasteletteko normaalia enemmän? Minusta tuntuu että päivittäin saanut pärskähdellä:grin
Sama homma, jännittää soitto. Tekee koko asiasta vähän todellisemman. :)

Mua on aivastuttanut myös jo useamman päivän, varmaan dpo 5 alkoi päivittäinen pärskiminen. :wtf:

Mulla sama! Katoin kyllä jo numeroa, mut en taida vielä varata. On siihen aikaa kumminkin.
Ja toi aivastelu kans! Ja monta kertaa putkeen. Toki pujoaika, mutta ei tunnu sellaselta allergialta, kunhan aivastelen :laughing025

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Hei miten te laskette lasketun ajan itsellenne esim. äppeihin ja tänne listoihin? Mietin vaan, ku omalla kohdalla ovis tikutettu ja LA on eri mitä neuvola tulee laskemaan sen 28 päivän kierron mukaan. :think005

Mä lasken viimeisten kuukautisten mukaan. Ekas ne laski just sen 28 mukaan, mikä menikin sitten päin honkia ja ne joutu muuttaa vielä rakenneultrassa laskettua aikaa, mikä sitten oli lähempänä sitä todellisuutta. Kuopuksesta mä vaan ilmoitin suoraan neuvolaa, että laskettuaika on silloin, en kertonu mitää koska on menkat jne ollu. Laitto sit sen päivän sinne. Niin aion nytkin tehdä, koska ei se oo aina niin tarkka se 28 päivää. Nyt mun kierto on ollu 29 päivää aika tarkalleen, ni meen sen mukaan nyt. Mut jos tietää tarkalleen, koska on ollu ovis, ni sen mukaan kannattaa laskea.

Minä taisin laskea LA sen mukaan mitä neuvolassakin lasketaan, voi heittää päivällä parilla. Mutta tarkentuu joskus ultrassa :)

Kiva kun saatu uusia tänne huhtikuisiin!

Jotenkaan ei oo yhtään sellanen olo, et ois raskaana :scratch
Ehkä siks musta on kuoriutunu varsinainen testiaddikti, kun se tuntuu olevan ainoo asia, josta tiedän tuolla sisällä jossain jotain tapahtuvan :biggrin
Näin kyllä unta, että oksensin ja mies oli ihan paniikissa, mut ite olin ihan sillee JES!! oon oikeesti raskaana :help:biggrin

Tulispa tänne jo lisää porukkaa, et saatais aktiivinen ryhmä!

Mun olot on pysyneet samana, koko ajan etova olo, hirvee pissahätä, väsymys ja raudan maku suussa. Silti heikosti on viiva vahvistunut. Mietin jo, että jos se lymyilee jossai muualla ja siksi nousee hitaasti tai jos tää olikin tuulimuna raskaus.

Minullakaan ei olo oikeestaan oo semmone et ois raskaana. Vaikea luottaa tähän. Tissit on kipeät, välillä valkovuotoo tulee valtavasti. Mutta muuten elämä ihan samanlaista kuin ennen. On väsyttänyt iltaisin, mutta oikeastaan en tiiä johtuuko raskaudesta vai vaan elämästä. Hyvät unenlahjat minulla on aina ollut :hilarious:

Mietin itsekin tuota testaamis asiaa.. Vielä ois raskaustestejä kaapit täynnä. Myös viikkonäytöllisiä. Oishan se ihana saahan siihen +3 näkyviin. Mutta pelkään, että tulos olisikin jotai muuta ja sitten taas säikähtäisin ja huolestuisin. :hungover:

Oon yrittäny aatella, et sinne ultraan on enää reilu 2 viikkoa ja tässä välissä en pysty enää vaikuttamaan mihinkään. Eli vois olla hyvä jättää ne testit sinne kaappiin.

Minullakaan ei olo oikeestaan oo semmone et ois raskaana. Vaikea luottaa tähän. Tissit on kipeät, välillä valkovuotoo tulee valtavasti. Mutta muuten elämä ihan samanlaista kuin ennen. On väsyttänyt iltaisin, mutta oikeastaan en tiiä johtuuko raskaudesta vai vaan elämästä. Hyvät unenlahjat minulla on aina ollut :hilarious:

Mietin itsekin tuota testaamis asiaa.. Vielä ois raskaustestejä kaapit täynnä. Myös viikkonäytöllisiä. Oishan se ihana saahan siihen +3 näkyviin. Mutta pelkään, että tulos olisikin jotai muuta ja sitten taas säikähtäisin ja huolestuisin. :hungover:

Oon yrittäny aatella, et sinne ultraan on enää reilu 2 viikkoa ja tässä välissä en pysty enää vaikuttamaan mihinkään. Eli vois olla hyvä jättää ne testit sinne kaappiin.

Täällä ihan samalaista mitä kuvailit tossa alussa. Ihan normaalisti jatkunut elämä.
Mulla on vielä postissa matkalla kaks digiä ja ajattelin ne tehdä. Voin lopettaa sit kun pärähtää se 3+ :biggrin
Addikti mikä addikti

Täällä ihan samalaista mitä kuvailit tossa alussa. Ihan normaalisti jatkunut elämä.
Mulla on vielä postissa matkalla kaks digiä ja ajattelin ne tehdä. Voin lopettaa sit kun pärähtää se 3+ :biggrin
Addikti mikä addikti
Kummittelee omakin Digi kaapissa. Yritän järkeillä itelleni et ei tarvis testailla enää :rolleyes: mut jaa.. Milloinkohan sitä uskaltaisi sit testailla?

Enää vajaa 300 viestiä, ni saadaan salanen ryhmä :laughing025 pikkasen on urakkaa, ellei ala väkeä valumaan tänne

Enää vajaa 300 viestiä, ni saadaan salanen ryhmä :laughing025 pikkasen on urakkaa, ellei ala väkeä valumaan tänne

Minä taas ajattelin että muutamassa päovässä jo yli sata viestiä, niin kyllä kun enemmän väkeä tulee helposti tulee toi 400 täyteen. Ei mitään hätää :grin kaikki niin alussa vielä, itsellä ainakin sulattelua ja epärealistinen olo että todellako raskaana.. ja toisaalta ei hirveänä vielä kirjoitettavaa kun niin alussa ja neuvolat, oireet yms edessäpäin. Eiköhän tämä tästä vilkastu :happy:

Minäpä autan! :happy: Plussasin eilen ja nettilaskurin mukaan LA 4.4. Se oli helppoa määritellä, kun tiedän alkion iän, eli siirtopäivän mukaan laskin. :cat: Varasin jo heti tänään neuvola-ajan, jotenkin tuntuu epätodelliselta kun pitkän odotuksen jälkeen ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa.. no se on vasta 4 vkon kuluttua vkolla 8... toivottavasti tässä tulee jotain oksentelua tms (”varo mitä toivot...”) niin ei tarvii jänskäillä onko siellä mitään. Se verran kyllä tuumailin että tuulimuna ei meidän tapauksessa varmaan ole todennäköinen tai edes mahdollinen, kun siirrettiin 5pvän ikäinen hyvin kehittynyt alkio. Eikä myöskään kohdunulkoinen, kun tämä on kohtuun istutettu. Muut ikävät vaihtoehdot sitten varmaan antaisi merkkejä runsaana vuotona...

Mä kysyin neuvolasta mahdollisuutta varhaisultraan, kun on hoidoilla tämä, mutta sanoivat että pitää mennä yksityiselle.. No näillä näkymin ei mennä, koska ollaan maksettu jo itsemme kipeäksi tähän mennessä, ja vaikka olisi ihana nähdä pienen sydämen sykkivän niin sykkii se siellä sitten jatkossakin jos on sykkiäkseen. :headphone:

Minä taas ajattelin että muutamassa päovässä jo yli sata viestiä, niin kyllä kun enemmän väkeä tulee helposti tulee toi 400 täyteen. Ei mitään hätää :grin kaikki niin alussa vielä, itsellä ainakin sulattelua ja epärealistinen olo että todellako raskaana.. ja toisaalta ei hirveänä vielä kirjoitettavaa kun niin alussa ja neuvolat, oireet yms edessäpäin. Eiköhän tämä tästä vilkastu :happy:

Juu kunhan höpötän :laughing021

Minäpä autan! :happy: Plussasin eilen ja nettilaskurin mukaan LA 4.4. Se oli helppoa määritellä, kun tiedän alkion iän, eli siirtopäivän mukaan laskin. :cat: Varasin jo heti tänään neuvola-ajan, jotenkin tuntuu epätodelliselta kun pitkän odotuksen jälkeen ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa.. no se on vasta 4 vkon kuluttua vkolla 8... toivottavasti tässä tulee jotain oksentelua tms (”varo mitä toivot...”) niin ei tarvii jänskäillä onko siellä mitään. Se verran kyllä tuumailin että tuulimuna ei meidän tapauksessa varmaan ole todennäköinen tai edes mahdollinen, kun siirrettiin 5pvän ikäinen hyvin kehittynyt alkio. Eikä myöskään kohdunulkoinen, kun tämä on kohtuun istutettu. Muut ikävät vaihtoehdot sitten varmaan antaisi merkkejä runsaana vuotona...

Mä kysyin neuvolasta mahdollisuutta varhaisultraan, kun on hoidoilla tämä, mutta sanoivat että pitää mennä yksityiselle.. No näillä näkymin ei mennä, koska ollaan maksettu jo itsemme kipeäksi tähän mennessä, ja vaikka olisi ihana nähdä pienen sydämen sykkivän niin sykkii se siellä sitten jatkossakin jos on sykkiäkseen. :headphone:

Oi ihanaa ja onnea paljon! Tervetuloa mukaan :)

Mä itseasiassa varasin tänään myös neuvolan. En malttanut odottaa kauempaa :grin :smiley-angelic006 ja ihan hyvä niin, koska oli vaan yksi päivä mikä sopi töiden puolesta terkkarin tarjoamalla viikolla. Mun laskujen mukaan 8+1 silloin, neuvolan mukaan muutama päivä enemmän.

Varhaisultraan haluan mennä ehdottomasti ennen tota käyntiä, se on vielä varaamatta. :)

Muokattu viimeksi:
Täällä uusi huhtikuinen. Yritystä takana reilu vuosi ja toisesta letrozol kierrosta tärppäsi. Digiin eilen raskaana 2-3 ja la olisi laskurin mukaan 5.4. Varhaisultra varattu kolmen viikon päähän ja neuvolaan pitäs soittaa, jännää.

Takaisin