Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jään ryhmästä pois. Varhaisultrassa todettiin joko tuulimuna tai varhainen kkm. Tällä viikolla sitten tyhjennykseen.
Toivon teille hyvää raskausaikaa ja ihania vauvoja![]()
Voimia suruun ja tuleviin päiviin teidän perheelle.Mä jään ryhmästä pois. Varhaisultrassa todettiin joko tuulimuna tai varhainen kkm. Tällä viikolla sitten tyhjennykseen.
Jaksamisia Jahtu ja halaus
ikävä että näin surullisesti käy.Oon niin pahoillani! <3 hirveesti jaksamisia sinne. <3Mä jään ryhmästä pois. Varhaisultrassa todettiin joko tuulimuna tai varhainen kkm. Tällä viikolla sitten tyhjennykseen.
Voimia paljon ja valoa tulevaan <3Mä jään ryhmästä pois. Varhaisultrassa todettiin joko tuulimuna tai varhainen kkm. Tällä viikolla sitten tyhjennykseen.
No nyt kun sanoit niin minäkin haluan punajuuripihvejä :D :DMa vihaan banaaneja, mutta nyt oli pakko saada ja koko ajan tekis mieli :D Ikina en normaalisti syo.. Oli myos pakko saada pinaattilettuja ja punajuuripihveja..eikun ostamaan tarvikkeet marketilta (olen siis Afrikassa). Mitas mieliteko muilla?
Mä jään ryhmästä pois. Varhaisultrassa todettiin joko tuulimuna tai varhainen kkm. Tällä viikolla sitten tyhjennykseen.

ni pitää hoitajakin niille keksiä. No soittelen viel elokuun alussa et alkaako ne pitää niitä leikki-ikästen vuositarkastuksia. Varmaan kivat jonot niihin jos koko kesältä on kaikki jonossa.
. Sekoon hormoonihöyryissäni näihin korona sääntöihin ja siihen et mun pitää täyttää taas sata sivua kaavakkeita ja keskustella perheen päihteiden käytöstä. Koitan juoda iltateen ja vähän rauhottua 
Mä soittelin joskus toukokuun alussa tytölle 4v neuvola aikaa. Silloin sanottiin ettei pidetä toistaiseksi kuin vasta syksyllä. Toukokuun lopulla terkkari soitti että rajoitukset poistui ja voidaan tulla jo seuraavalla viikolla, jos halutaan. Oli siis sitten ensin neuvola aika ja viikon päästä lääkäri aika. Ja kaikki lapset mukana kun eivät olleet koronan takia päivähoidossa. Kysyin ensin että voiko tulla kun en saa niitä minnekkään ja se sopi, mutta ei leluja käytössä, että tylsää voi tulla.Soitin neuvolaan, ajattelin et saisin tytön 5v neuvolan ja ekan äitiysneuvolan samaan nippuun. Kuopuksen kanssa tein samoin, koska oli muistissa mitä ne ekat neuvolakäynnit on. No leikki-ikäset ei pääse neuvolakäynneille nyt ollenkaan, koska korona :banghead: . No sain tytön 5v päiväks äitiysneuvola ajan elokuulle. Tuntuupa vähän turhalta mennä sinne ja mennä sit syksyllä siihen 5v käynnille, kun pakko se on joskus pitää. Nyt sit saan kotiin ne kaavakkeet ja muut tiedotteet ja istun sielä 45min puhumassa vauvantulosta. Oikeesti. Vissiin ei noita lapsia saa ottaa sinne mukaan, koska koronani pitää hoitajakin niille keksiä. No soittelen viel elokuun alussa et alkaako ne pitää niitä leikki-ikästen vuositarkastuksia. Varmaan kivat jonot niihin jos koko kesältä on kaikki jonossa.
En tiedä voisko noi rajotukset poistua tässä välissä ja saisinkin ton tarkastuksen tytön 5v käynniks. Sekoon hormoonihöyryissäni näihin korona sääntöihin ja siihen et mun pitää täyttää taas sata sivua kaavakkeita ja keskustella perheen päihteiden käytöstä. Koitan juoda iltateen ja vähän rauhottua
![]()
Herään aina 4.45. Pitää lähteä kotoa 5.30 töihin@Foreverfever miksi olit hereillä 04:46
Mä yritän soittaa itselleni aikaa neuvolaan mutten pääse läpi ollenkaan, eikä kukaan soita takaisin![]()