Emmy' Täällä olen pähkäillyt, soittasinko polille, kun alkaa olla jomotusta päivittäin.. Viime viikko oli koko raskausajan stressaavin, siitä seurasi jäätäviä supistuksia. Mutta nyt olen taas pystynyt rentoutumaan ja supistukset menee nopeammin ohi. Ensi viikolla olisi neuvola, mutta ei lääkäri tietenkään :/ ja parin viikon päästä poliaika.
Johannainen kuvasit juuri minun olotilan :D
Esikoinen on ollut iso apu kotitöissä.. Kun ei onnistu minulta enää edes pyykkikoneen täyttäminen tai koirien ruokkiminen! Enkä ihan kaikkea halua miehen harteille sysätä, kun päivät raataa kuitenkin töissä
Seuraavat kaksi viikonloppua saan olla itsekseni kotona, mitenhän sitä osaakaan olla? :D
Vauvojen vaatteet on pesty ja lipasto odottaa kasaamistaan. Enää puuttuu kaukalot, jotka on jo valittuna sekä vaipat ym. pientä tarpeellista. Tällä viikolla alan sisustaa poikien huoneen, hieman täytyy seinäpintoja maalata, kun huone on tähän asti ollut koirien asumuksena..
Ainiiiin, äitiyspakkauksetkin tulee varmaan ihan pian! Eli ei se pyykkäys vielä loppunutkaan!
Olen muutes löytänyt keinon karate kidien rauhoittamiseksi! Kun oikein yltyvät mellastamaan, alan hyräillä Sinistä unta ja ei mene kauan, kun mahassa meno rauhottuu :D