Puuh, viime yönä selvis mitä käy, kun nukkuu liian pitkään selällään. Näin ahdistavia painajaisia, siis sellasia hengästyttäviä, sit heräsin ja se olo jatku. Olin ihan pökerryksissä, oksetti, oli järkyttävän kuuma, nimenomaan selkä oli ihan hiessä ja tulikuuma, janotti, heikotti, pyörrytti. Et ei se huomaamatta taida mennä jos nukkuu selällään liian kauan..
Kuuuuukaus aikaa, 2.8. TULE JO! Mä en jaksa enää!! Vaikka kaikki edelleen hyvin, olokin ihan ok,mitä nyt väsyttää.. Mut ei jaksa. En haluu. Tulis jo ulos! Ärr, tekisi mieli mennä jo nyt pinnistelemään jos vaikka jouduttais
Mulla varmaan sulaa aivot jos toi päättää olla yliaikainen. Meen 2.8. synnärille ja sanon, että mulle luvattiin, että tää syntyy nyt, enkä lähe täältä ennen kun se on ulkona
Onkohan yleistä, että v*ttuuntuneita yliaikaisia joudutaan vartioiden avustuksella saattamaan pois synnäriltä
Tänään anoppi ja ukkelin kersat tulee ja on jonkun aikaa yötä. Ukkeli kun kävi lastensa kanssa äipällään ja jätti kersat sinne viikoksi, ni nyt ne sitten tulee ja valtaa meitin kodin! Anoppi on ihan jees, mutta noi lapset on niiiiiin äänekkäitä ja vilkkaita, et ei oikein sovi yksiin tän mun ääniherkkyyden ja pienen ärtymykseni kanssa.. Ärsyttää jo valmiiksi. Ja ärsyttää että miehen lapset ärsyttää, mut en mä voi sille mitään, syytän hormooneita! Ja hiljaisuuteen tottuneita korviani. Varsinkin se poika.. Ei jessus, se avaa suunsa aamulla ennen kuutta ja laittaa sen ehkä kymmenen jälkeen illalla kiinni, jos silloinkaan. Se on niiin kovaääninenkin. Se vissiin puhuu jokaikisen ajatuksen ääneen ja kovaan ääneen.
Mahassa ei oo meno rauhottunut vieläkään. Välillä on hiljaisia päiviä, mut tolla on aina ollut vähän sellainen syklitys sen päivissä. Pari päivää remuaa ihan kamalasti, sitten alkaa rauhottumaan yhtenä päivänä, sit yhen päivän on tosi hiljaa (sen mittapuussa, kyllä silti reilusti liikkuu) ja sit taas alkaa remuumispäivät.
Lidlis ei oo ollu viikkoon mun jäätelöä. Tää on salaliitto, ne haluaa pilata mun loppuraskauden. Perkele.