Heinäkuun höpöttelyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anhe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko avautua. Mä olen nyt viikon verran pakannu kämppää varastoon. Eilen keksin illalla siivota vaatehuoneen ja hups, sieltä lähti kolme jätesäkillistä tavaraa ja vaatetta varastoon. Tänään vedin kaikki kaapit tyhjäksi olkkariin ja huomiseksi jo jätesäkit valmiina, että mitä lähtee varastoon, mitä roskiin... Siivoilen koko ajan ja tänään pesin saunanki ihan huvin vuoksi! Tää on uuvuttavaa, mutta pakonomaista. Mies sanoo pesänrakennusvietiksi ja mä sanon hormonimyrskyksi. Sohvalla kun istuu hetken, niin pakko taas hakea vaikka rätti käteen ja pyyhkiä pölyjä samalla, ku kattoo telkkua.:confused:
Joo kuulostaa joko siltä "energiseltä" keskiraskaudelta tai sit just pesänrakennusvietiltä. :-D mulla vähän samankaltaisia "oireita"... järjestelen paikkoja aina ohi mennen. Tosin mä tykkään, että tavarat on paikoillaan ja järjestyksessä muulloinkin. :-)

Antakaa mullekkin tuota siivousintoa!! Loman viimeinen päivä enkä oo mitään saanut aikaiseksi. Matot jää pesemättä, talo on sotkuinen, ja ja ja.. voisin vain päivän istuu sohvalla!

Ezmamma: Moikka! Mun paras ystävä odottaa mun kanssa yhtäaikaa ja kaksosia (mulla siis vain yksi tulosa). Hänellä la jo lokakuussa. Omat istukat on heillä, eli ei sama tilanne kuin sinulla. Eikös tuo yhteinen istukka tarkoita myös, että ovat identtisiä? Onko heillä omat pussit vai yhteisessä pussissa?
Mulla menny vähän tää sinun viesti huti, mutta vastailen nyt kun huomasin :D Ultraava kätilö ei ole ottanut kantaa identtisyyteen, sanonut vain että se ei ole niin yksinkertainen asia. Itse olen kovasti tietoa hakenut asiasta ja ymmärtääkseni on niin että identtisillä voi olla yhteinen istukka tai erillinen, tai yhteinen pussi tai erilliset pussit. Kuitenkaan erimunaisilla kaksosilla ei mielestäni voi olla kuin erilliset Istukat. Meillä on moneen kertaan jo katsottu tuota istukka-asiaa ja ovat nyt 100%sitä mieltä että yhteinen on. Omat vesipussit on kaksosilla mutta tämä ulompi pussi on yhteinen. Eli kun kaiken summaa yhteen, niin aika suurella todennäköisyydellä ovat identtiset. Sukupuolikin näytti samalta eilisessä ultrassa joka taas puoltaa Identtisyyttä. Itsestäni ajatus identtisistä kaksosista tuntuu mahtavalta ja hauskalta. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. Eilen molemmat siellä kovasti vilkutteli ja tosi samaan tahtiin kasvoivat. <3

Mulla menny vähän tää sinun viesti huti, mutta vastailen nyt kun huomasin :D Ultraava kätilö ei ole ottanut kantaa identtisyyteen, sanonut vain että se ei ole niin yksinkertainen asia. Itse olen kovasti tietoa hakenut asiasta ja ymmärtääkseni on niin että identtisillä voi olla yhteinen istukka tai erillinen, tai yhteinen pussi tai erilliset pussit. Kuitenkaan erimunaisilla kaksosilla ei mielestäni voi olla kuin erilliset Istukat. Meillä on moneen kertaan jo katsottu tuota istukka-asiaa ja ovat nyt 100%sitä mieltä että yhteinen on. Omat vesipussit on kaksosilla mutta tämä ulompi pussi on yhteinen. Eli kun kaiken summaa yhteen, niin aika suurella todennäköisyydellä ovat identtiset. Sukupuolikin näytti samalta eilisessä ultrassa joka taas puoltaa Identtisyyttä. Itsestäni ajatus identtisistä kaksosista tuntuu mahtavalta ja hauskalta. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. Eilen molemmat siellä kovasti vilkutteli ja tosi samaan tahtiin kasvoivat. <3
Mielenkiintosta sitten seurata että onko heillä sellaista maagista yhteyttä mitä puhutaan että kaksosilla (varsinkin identtisillä) on :)

Yhdet mun parhaimmista ja pitkäaikaisimmista ystävistä on (identtiset) kaksoset ja täytyy sanoa että heidän välinen side on jotain aivan ainutlaatuista ja jopa kadehdittavaa <3 sitä katsoessa oon monesti itekin toivonut että saisin kaksoset joten erityiset onnittelut kaikille kaksosia odottaville <3

Takaisin