Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kans aattelin että testaan vielä yhden CB viikko näytön että tulisi 3+ vkoa 😅 etenki ku en oo menossa edes varhaisultraan (liian kallis meilläpäin) ja neuvola kuukauden päästä.
6+1 Tänään ja maltoin aamusta tehdä tän viikkotestin ja kyllähän siihen tuli näyttöön että "+3vko raskaana" 🙏

Ekassa raskaudessa testasin vaan kerran CB:n viikkotestillä ja oli jo sillon 3+ viikkoa, en vaan jotenkin sillon hötkyilly asian kaa yhtään. Nyt oon tehny 4 testiä 😂 Rv on jo 7+1 niin en viiti enää testailla. Ultrahan se lopulta kertoo pysyikö kyytiläinen matkassa, mutta kyllä mä vähän panikoin parisen viikkoa sitten kun toinen viiva olikin haaleempi kunnes tajusin, no… C ja T oli menny päässäni sekasin 😵‍💫 ja ekan kerran ku tein pari päivää ennen kp1 niin en ees tienny haamuista ni luulin että oli nega mut oishan siinä varmaan joku hailura saattanu jo olla.

Liitteet

• IMG_6118.jpeg
    IMG_6118.jpeg
    1 MB · Katsottu: 23
  • IMG_6108.jpeg
    IMG_6108.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 23
Ensimmäisen oikein hailuran plussan sain dpo10 one stepin herkällä liuskalla ja samana päivänä hain digitestin, joka oli myös positiivinen. Noilla liuskoilla pyrin seuraamaan viivojen vahvistumista, kun niitä oli yli 10 kaapissa😅
Tässä clearbluen varhaiset testit dpo11-13🤍IMG_9893.jpeg

IMG_7891.jpegIMG_7945.jpeg
Kuva jossa yksi testi 14dpo
Kolme testiä 15dpo ja tehty illalla, pakko oli käydä hakemassa muutama erilainen uskoakseen!

Kovasti tekis mieli tehdä lisää ja katsoa tummeneeko viiva vai haaleneeko tai mitä viikkoja tulisi testiin kun liikaa pyörinyt Googlessa ja Tiktokissa... Mutta ehkä nyt en kuitenkaan tee ja luottavaisin mielin odotan varhaisultraa 🙏🏼

Plussasin viime torstaina dpo 8, toivottavasti pääsen heinäkuisten kelkkaan ☺️ Hieman huolestuttaa vahvistuuko tuo viiva tarpeeksi. Mitä mieltä olette? Kuvassa siis ylhäältä alaspäin dpo 8 - dpo 12 aamutestit, PC herkkä.
Nyt menossa dpo 12, 3+3. Digiin tuli ”raskaana 1-2” dpo 9.

Liitteet

• IMG_3860.jpeg
    IMG_3860.jpeg
    536.1 KB · Katsottu: 19
Muokattu viimeksi:
Plussasin viime torstaina dpo 8, toivottavasti pääsen heinäkuisten kelkkaan ☺️ Hieman huolestuttaa vahvistuuko tuo viiva tarpeeksi. Mitä mieltä olette? Kuvassa siis ylhäältä alaspäin dpo 8 - dpo 12 aamutestit, PC herkkä.
En usko että tarvitsee huolestua viivan vahvuudesta :) Itse tein ekan testin dpo13 ja se sinun testeihin verrattuna suurinpiirtein yhtä vahva kuin sinulla tuo dpo 12 tehty. Dpo 14-15 tehdyt testit hieman tummempia mutta keskenään yhtä tummia, kun taas sitten dpo 16-17 oli tosi tummat :thumbs-up:

Muutamalla ystävälläni oli tosi haileat viivat pitkään ja toinen nyt jo viimeisellä kuulla raskaana ja toisella 2v lapsi - toivotaan, että siellä vahvistuu ja sitkeästi kehittyy :red-heart:

Eka testi tehty n. 4+1, toka n. 4+3 (testi hienosti ylösalaisin 😂) ja digitesti n. 4+5. En ole ihan varma raskausviikoista, on vielä niin uutta kaikki, kun ensimmäinen raskaus kyseessä.
IMG_5878.jpeg

Oli pakko tehdä vielä varmistustesti ennenku soitan tänään klinikalle tuloksesta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Dpo 17 ja rv 4+3, kai se on ihan ok vahvuinen viiva 🥹

Liitteet

• IMG_5736.jpeg
    IMG_5736.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 16
Hyvältähän nuo näyttää, se hcg:han tuplaantuu joka toinen päivä ja sulla kyllä tosi aikasin jo plussa näkynyt. 😧😊 Mutta siis täällä vähän sama. Plussasin ekan kerran haamujen haamun torstaina kun menkkojen piti alkaa sunnuntaina. Siinä välissä ehdin tuskailla kun mulla aamupissistä tuli jostain syystä heikompia alkuun, ajattelin että on kemiallinen + PC:t ei oo oikein missään vaiheessa näyttänyt mulle kunnollista plussaa. Ja oli tuhruakin samalla... Niin olen tässä veivannut monta kertaa että ollaanko raskaana vai ei, mies jo aivan hermona ollut. 😅 Kun esikoisesta tein vaan testin sillon kun menkat ei alkanutkaan ja se oli selvä homma. 🙄😂 Nyt tehty apteekin testillä selvät plussat kahtena päivänä ja viikkonäytöllinen, niin jospa sitä nyt uskoisi jo. 🥰

Takaisin