Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan hyvin mahdollista. Meillä tämä on nyt toinen lapsi, joka tärppäs ekasta kierrosta. Edellinen oli samanlainen superuimari. Ei virallisesti ehditty edes yritystä aloittaa ja peittokin heilui vain kerran koko kierrossa, kolme päivää ennen ovista, eli kyllä se joskus vaan käy näin ikää mulla on 38v.Ollaan 34v pariskunta ja nyt olisi ehkä esikoinen tuloillaan. Tässä kuussa mies lopulta antoi vihreää valoa sille, että jätetään ehkäisy pois. Ja ekasta kierrostako se sitten pämähti?!
Eilen testasin ekan positiivisen liuskaan, ovistestiin ja CBn viikko näyttö testiin (1-2 vko raskaana). Tänään taitaa olla nyt dpo14 ja liitteen kuva on tänään päivällä otettu.
Mulla kierto vaihtelee 29-34 päivän välillä ja joskus satunnaisesti vähän enemmänkin, viimeisin kierto oli 29 pv.
Sulattelen tätä vielä ja jos perjantaina (kp34) on vielä vahva plussa eikä menkkoja tule niin sitten ehkä voi jo uskoa että tämä todellinen..
Raskaus on tietty toivottu, mutta jotenkin vetää sanattomaksi ja outo fiilis että heti tärppäsi. Ajattelin että "tällä ikää" menisi kauemmin.. Ja että onko tämä kuitenkin vielä joku kemiallinen juttu.. En tiedä, pää lyö vähän tyhjää ja oikein mistään ajatuksesta/tunteesta ei saa kiinni
Kuulostaa tutulta xD meillä sama juttu...heti kun otetaan puheeksi tai puoliso vilauttaa edes keltaista valoa, niin tuon positiivisen raskaustestin :D Meillä ikää 34 ja esikoinen tuli 2023Aivan hyvin mahdollista. Meillä tämä on nyt toinen lapsi, joka tärppäs ekasta kierrosta. Edellinen oli samanlainen superuimari. Ei virallisesti ehditty edes yritystä aloittaa ja peittokin heilui vain kerran koko kierrossa, kolme päivää ennen ovista, eli kyllä se joskus vaan käy näin ikää mulla on 38v.
Joo, no pitää soitella neuvolaan kunhan ehtii, jos se sit selviäisi. Meillä aiemmat mennyt yli niin eiköhän se tämäkin ja sit sen takia heinäkuinen kuitenkin@Minma : Riippuu miten paljon yli 3 vko :) Eli LA voisi olla heinäkuun alussa tai jos raskaus jo pidemmällä niin sitten kesäkuun loppupuolella.