Eikai se ihan poissuljettua ole tällä tummumisvauhdillaApua, voisko olla oikeesti kaks pientä siellä jönnityksellä jäädään odottamaan ultraa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikai se ihan poissuljettua ole tällä tummumisvauhdillaApua, voisko olla oikeesti kaks pientä siellä jönnityksellä jäädään odottamaan ultraa
No ei kylläEikai se ihan poissuljettua ole tällä tummumisvauhdilla
Itselläni ihan samanlaista viivaa ootko testaillut lisää vai maltoitko jättää testaamatta? Minä ajattelin vielä digillä ja jollain toisella cb:llä varmistaa nämä halpistestit.Mä en uskalla enää testailla. Jos ei nyt oliskaan vahvistuneet, niin stressaisin ja en sais kuitenkaan mistään vahvistusta siitä, että kaikki on nyt normaalisti. Joten en testaa enää turhaa stressiä välttääkseni. Luulis kyl olevan jo vahvat, dpo17 tänään... Välillä tekis mieli testata, mutta ei ole onneksi kaapissa testejä enää.
Alhaalta ylös dpo9 ilta, dpo10 aamu, dpo12 ilta. Dpo8 pc testi oli täysin puhdas nega ja clearblue herkkä testi sanoi ei raskaana.
En ole testaillut enempää :)Itselläni ihan samanlaista viivaa ootko testaillut lisää vai maltoitko jättää testaamatta? Minä ajattelin vielä digillä ja jollain toisella cb:llä varmistaa nämä halpistestit.
Mulla dpo10 oli tyylipuhdas nega, sitten testasin halpiksilla seuraavan kerran vasta dpo15 ja eilen dpo16. Tässä ultra, pc ja rfsu:n kehittyminen näinä kahtena päivänä. Ja oon aika varma oviksesta (lämmöt, testit, kroppatuntemukset), joten dpo:t pitänee paikkansa. Liekö vaan kiinnittynyt sit myöhään vai mikä onneksi sentään vahvistuu vaikka hitaanlaista onkin.
View attachment 116789View attachment 116788
View attachment 116791View attachment 116790
View attachment 116792
View attachment 116793
Mikä rv sul nyt olikaan?Mielenrauhan vuoksi halusin testata digillä ja yllätyin että viikkoja jo 3+ :D pari km takana, joten stressaan hirveesti miten tää etenee ja ainakin nyt näyttää paremmalta kun aiemmin View attachment 116800
6 (5+2) mutta laskurit antaa vähän eri tuloksia, mulla on pitkä kierto, 32-35pvä joten en sitten tiedä pitääkö tuo 6rv ollenkaan paikkaansa :DMikä rv sul nyt olikaan?
Sopis ainaki tohon tulokseen6 (5+2) mutta laskurit antaa vähän eri tuloksia, mulla on pitkä kierto, 32-35pvä joten en sitten tiedä pitääkö tuo 6rv ollenkaan paikkaansa :D
Mäkin ostin viel digin ajattelin tehä ehkä huomenna tai viikonloppuna haluaisin sen 3+ siihe, ni sit voi hengähtää ehkä vähäMuutama testi jo tehtynä ja vihdoin näytti vahvempaa viivaa (4+6) yksi digitaalinen tekisi kyllä mieli vielä tehdä Keskenmenon ja kemiallisen jälkeen vähän jännittää, mutta toivottavasti tämä nyt kantaisi loppuun saakka