Heinäkuisilla 2014 on nyt oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset ryhmään mukaan!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hei heinäkuisten vauvojen odottajat!

Tammikuisilla 2015 on nyt oma salainen ryhmä, johon vain aktiivisilla käyttäjillä on pääsy. Ryhmässä voi siis keskustella yksityisesti ilman pelkoa, että viestejäsi lainattaisiin juttuihin. Kukaan ryhmän ulkopuolinen ylläpitoa lukuunottamatta ei pääse lukemaan ryhmässä käytyjä keskusteluja! :)

Ennen kuin pääset ryhmään mukaan sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä. (Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.)
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan.
- Sinun tulee postata salaisessa ryhmässä vähintään 10 postausta kuussa. Ryhmä on tarkoitettu aktiivisimmille käyttäjille, joten vähemmän aktiiviset käyttäjät poistetaan ryhmästä.

Salaisen ryhmän jäsenillä on vastuu ilmoittaa minulle, jos jollakin käyttäjällä ei pitäisi olla pääsyä ryhmään.

Jos täytät kriteerit ja haluat mukaan ryhmään, lähetä minulle yksityisviesti! :)

Kun sinut on lisätty ryhmään, profiilikuvasi alle ilmestyy ryhmä-palkki (banneri). Huomioithan, että tässä voi kestää jonkin aikaa, sillä en välttämättä aivan joka päivä ole foorumilla. Pyrin kuitenkin lisäämään käyttäjät ryhmään mahdollisimman pian pyynnön jälkeen!
 
Muokattu viimeksi:
Kuulostaa jännittävältä, katsotaan miten lähtee toimimaan :) Periaatteessa kuitenkin musta hyvä idea.
 
Täällä yksi aktiivinen lukija, mutta ei kertaakaan kirjoittanut innostui! Juurikin tuon ns. julkisuuden takia en ole mitään kirjoitellut. Nyt täytyy vain saada se 30 viestiä kasaan :O :wink

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app
 
Oivoi mä en taida vielä täyttää vaatimuksia kun olen tällainen myöhäisherännäinen..:confused: Liityin vasta toukokuun lopulla niin vasta kesäkuun lopussa tulee tuo kuukausi täyteen.
 
^ No mutta siihen ei ole enää kauhean kauan aikaa, kohta säkin jo mukaan pääset :)
 
Näkeekö jostain, että montako viestiä on kirjoittanut?
 
Tuolla yläpalkissa on kohta "Käyttäjät", vie hiiri sen päälle ja nuolen kohdalle (ei tarvitse klikata), sitten valitse esiin tullut vaihtoehto "Top 100". Se näyttää edellisen kuukauden tilanteen ekana, mutta sieltä voi valita minkä kuukauden tilannetta haluaa seurata.
 
Ai niin ja siis luonnollisesti se näyttää 100 eniten kirjoittanutta, tällä hetkellä tämän kuun vähiten kirjoittanut, listalla näkyvä on kirjoittanut tässä kuussa 26 viestiä....
En tiedä sitten mistä näkee omat viestimäärät, jos ei ole tuolla listalla?
 
Ja jos jonkun tietyn viestimäärät (vaikka omat) haluaa tietää, niin napsauttaa nimimerkkiä ja tadaa! Tiedot näkyy :)
 
Jee, löysin tuon viestimäärän :) 5 viestiä vielä, niin saisin liittyä tuohon ryhmään!
 
Juu nimimerkkiä napsauttamalla näkee kokonaisviestimäärän, mitä on koko aikana kirjoittanut kun foorumille on kuulunut.
Huomasin tosiaan, että rittääkin että kokonaisviestimäärä on 30, eikä niin että kuukaudessa 30 viestiä... :grin Tuntuu vaan tosi pieneltä määrältä, kun itse kirjoittelee n. 200 viestiä kuussa... o_O
 
^ Kyl mä uskon et pääsee. Mä en käytä sitä sovellusta mutta mulla se ryhmä ainakin näkyy tos kaikkien viestiketjujen yläpuolella. Kännykällä siis kirjoittelen mut ihan nettiselaimen kautta. Luulisin et sovelluksessa olis samalla tavalla. Mut siis sun tarvii ensin lähettää sitä viestii jommalle kummalle noista ylläpitäjistä. :)
 
Onko siellä salaisella puolella aktiivista keskustelua? Millaisia asioita siellä käytte läpi? Jos saa udella.. itse en ole tänne julkiselle puolelle ollut halukas paljoa kirjoittelemaan, mutta kiva olisi jutella samassa vaiheessa olevien vauvojen äitien kanssa jutuista salatummin.
 
Siellä keskustelu on hyvinkin aktiivista ja jutut liittyy vauvojen jutuista kaikkeen muuhunkin elämässä tapahtuvaan. Rohkeesti vaan mukaan! Selvästi on yleisellä puolella hiljentyny keskustelu..
 
Takaisin
Top