Meillä vauva on nyt alkanut jokeltaa välillä. Ja myös kontaktia hakee selkeästi enemmän. Luulen, että on ihan yksilöllistä koska alkaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oo vielä saanut aikaiseksi mennä sinne, kun niin paljon huonoa kuullut siitä. Ja sit ku alkuun ois pitänyt maksaa siitä pysäköinnistä.Kuinka moni täältä on pk-seudulta? Me ollaan käyty nyt pari kertaa Redissä (kalasatama) kun siellä on tosi kivoja leikkitiloja vähän isommille lapsille ja perheille! Meillä esikoinen tykkäsi olla Redin olohuoneessa leikkimässä, kun itse sain istuskella samassa tilassa vauvan kanssa ja kuunnella äänikirjaa. Isompi lapsi sai seuraa muista lapsista ja minä hetken tauon isomman lapsen leikittämisestä :) toki koko ajan isompaa piti valvoa (pienempi on aina nukkunut, kun ollaan oltu siellä :) ). Samalla ollaan käyty lounaalla siellä niin ei tarvitse miettiä lounastakaan kotona.
Terhie, oot varmaan salaisella puolella kertonut ristiäisistä, kerro täälläkin :)Herranjestas, ei todellakaan oo joulua millään tavalla edes aloitettu
Mennään tosiaan pohjoiseen anopin nurkkiin jouluksi. Saa nähdä miten meidän automatka menee! Ne ketå muistaa mun "ihanan" ristiäiskokemuksrn anopista niin mä aion niiiiin vaan maata sohvalla ja räkiä kattoon, hahhhah