Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Kuinka kauan synnytyksen jälkeen ootte syönyt särkylääkettä? Mulla 11 pv synnytyksestä ja edelleen aamuin illoin...
Millonkohan nuo tikit sulaa? Menin eilen kurkkaan ekaa kertaa sotatantereen näkymiä... auts.

Tutuuh, ite en tarvinnut ollenkaan särkylääkettä, eli siihen en osaa sanoa. Mulla kaksi kolmesta tikistä lähti ehkä pari viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta viimeinen on vieläkin tuolla :confused: Neuvolantäti sanoi, että joskus voivat pysyä pitkäänkin. Kuulemma hän voi sen poistaa, jos alkaa kiristää tai jotain, mutta eipä tuosta sinänsä haittaa ole. Synnytyksestä tulee huomenna jo viisi viikkoa.

Meidän prinsessa jo parin viikon ikäinen. On kyllä niin kova syömään että alkaa olla tuota pyöreyttä. :P mä meinaan tätä jatkuvasti kutsua samalla nimellä kuin esikoista kunnon aivan täysin saman näköinen..:wideyed::hilarious:

Liitteet

• DAFFF6F5-0949-4501-BBF2-22F396B90027.jpeg
    DAFFF6F5-0949-4501-BBF2-22F396B90027.jpeg
    614.2 KB · Katsottu: 46
Emma aivan ihana typykkä<3
Minä neidittelen tota meidän jätkää... tottunut että kaikki vauvat on niitä tyttöjä niin saattaa hetki mennä että alkaa sujumaan :D

Me kotiuduttiin tänään :p tytsy otti syntymäpainonsa liki kiinni jo tänään sairaalassa :hilarious: eli maitoa tulee hyvin ja ruokahalu on kohdillaan. Täytyi jo pumpata vähän poiskin, että sai paremman otteen tissistä. Myös uni näyttäis maistuvan tänä yönä, ruokavälit pidenneet siihen 4 tuntiin, äitikin ehtinyt nukkua jo 4 tuntia tähän yöhön :eek:. Kovasti nukkuu, lienee väsy kun pari yötä nyt valvoskeltu ja tilailtu ruokaa. Vielä näyttäis olevan aivan eri luonteinen kun esikko. Tämä on sellanen ihmettelevä haaveilija. Saas nähdä muuttuuko tilanne kun ikää tulee :hilarious: esikko oli kiinnostunut vauvasta, muttei (vielä) mustis.

Takaisin