Hei toukokuiset :)

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2011' aloitti tini, 15 syys 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. tini Peruskäyttäjä

..Siis te viimeisetkin, jotka ette liittyneet fb-ryhmään! Teitä siellä edelleen kaipailen (-llaan). Siellä keskustelu käy kuumana ja täytyy henk.koht myöntää, että vaun lueskelu on jäänyt vähiin.. Tulkaa, jooko? :D
  2. mimmulimammuli Peruskäyttäjä

Päivää! :D Tuota mikä sen ryhmän nimi olikaan? voisi liittyä nyt kun siellä fb:ssä tulee joka päivä pyörittyä ja täällä käynny vaan lukemassa. aina kun koittanu kirjottaa niin poju keksiny äipälle muuta puuhaa :D
  3. tini Peruskäyttäjä

Kivakiva :D Mimmulimammuli, laitoin yksityisviestiä! :)
  4. KaiKo Tuttu foorumilla

Kaipa sitä täytyy luopua periaatteistaan ja liittyä itsekin. Pistäkää fb-ryhmän ylläpitäjät siis mullekin yksityisviestiä.
  5. tini Peruskäyttäjä

Hyvä KaiKo! Yksäriä tulossa :)
    Loputkin vaan mukaan!
  6. nappe85 Aloittelija

Voishan sitä tietty iteekin liittyä fb- ryhmään....
  7. tini Peruskäyttäjä

Myös nappe85 sai yksäriä! :)
  8. Hannari Uusi käyttäjä

sivustaseuraajana olen täällä aktiivisesti ollut viime syksystä saakka, ja saanut niin paljon hyviä vastauksia hämmennyksiin, että mielelläni liittyisin facebookin puolellekin. ehkä jopa aktivoituisin keskusteluun :)
  9. tini Peruskäyttäjä

Hannari sai yksityisviestiä :)
  10. Kesälapsi11 Uusi käyttäjä

Minulle myös :)
  11. joval Tuttu foorumilla

Kesänlapsi11, laitoin viestiä =)
  12. Alu Uusi käyttäjä

Täällä olis vielä yksi sivusta seuraaja, joka mielellään liittyis facebook ryhmään :) Aktiivisesti oon täällä keskustelua seurannut, mutta nykyään on melko hiljaista tällä palstalla..
  13. piza Uusi käyttäjä

Heips, täällä myöskin yksi sivusta seuraaja :) Mielellään fb-ryhmään liittyisin, ja josko siellä keskusteluihinkin ehtisi osallistumaan!
  14. Lateliini Aloittelija

Sain vasta liityttyä fb:n ja voisin kans liittyä toukokuisten ryhmään, täällä kun on ollut niin hiljaista..
  15. _rs Uusi käyttäjä

Saisinko myös tunnuksen fb sivuille, kun ei tule täällä käytyä lukemassa. Kiitos:)
  16. KaiKo Tuttu foorumilla

Viestiä lähetetty, Alu, piza, Lateliini ja _rs.
  17. Jalmari84 Uusi käyttäjä

Hei! Voisin myös liittyä mukaan ryhmään.. Foorumi on niin kovasti hiljentynyt..
  18. rasmus Uusi käyttäjä

Tämäkin täältä voisi liittyä fb ryhmään :)
  19. KaiKo Tuttu foorumilla

Viestiä lähetetty rasmus ja Jalmari84.
  20. zara Aloittelija

Mä voisin liittyä siihen  fb-ryhmään ! MAHTAVAA :)

Jaa tämä sivu