Hei pitkästä aikaa!

MilliMaari

Silmät suurina ihmettelijä
En oo vähään aikaan käynny kirjottelemassa. Tässä on ollut kaikenlaista surua ja murhetta henkilökohtaisessa elämässä 

Viime viikolla oli rakenneultra ja saatiin epäily että vauvalla on huulihalkio, seuraava aika 2 viikon päästä erikoislääkärille. Tänään mennään 4d-ultraan ja toivottavasti saadaa varmuus suuntaan tai toiseen. 

Kauhea pelko että jotain muutakin ns. vikaa löytyy, itkeskellen mennyt koko viikko. 
 
MilliMaari: Oikein paljon voimia sinulle! Toivotaan nyt vaan parasta, ettei mitään pahempaa vauvalla olisi. Koita jaksaa!
 
Toivotaan parasta. Tsemppiä oikein paljon sinne.
Kerrothan sitten ilmeneekö mitään uutta.
 
Millimaari: elätte tosiaan raskaita aikoja:( tosi ikävää luettavaa. Toivon kuitenkin, että saatte kaiken mahdollisen tuen ja tiedon asiasta jo odotusaikana, toki vielä toivotaan, että kaikki hyvi. Ja mitään isompaa ei tule! Itse olen hammasalan ihminen ja voin sanoa, että nykyaikana plastiikkakirurgia ja suunhoito on parantunut niin huimasti, että olette vauvan kanssa heti lapsen synnyttyä paremmissa kuin hyvissä käsissä. Ainakin täällä Oysissa toimii ns. Halkiotiimi johon kuuluu alan huippuasiantuntijat ja vanhemmille tulee heti synnytyksen jälkeen tutuksi ns. Halkiohoitaja joka auttaa varmasti kaikessa mieltäpainavassa. Ja siis hoitoon ei pääse ainoastaan oysin potilaat vaan Pohjois-pohjanmaan sairaanhoitopiiriin kuuluu koko pohjois-suomen alue iisalmeen asti. Lisätietoa saat alla olevasta linkistä http://www.tekay.fi/lib/cleft.pdf Tämä asia koskettaa itseäni suuresti ja on sydämenasiani, koska työssäni olen tavannut halkiolapsia, jotka nauttivat elämästä ihan siinä missä muutkin ikäisensä. Hoitoa toki tarvitaan, mutta se on koko suomessa laadukasta!
 
Jos täällä olis tykkää nappi niin painaisin sitä tuolle Tinttiäisen tekstille
 
Takaisin
Top