Hei odottavat äidit :)

Lauruska93

Satasella mukana keskusteluissa
Uskollauduin pikku hiljaa tänne liittymään. Vertaistuki on aika vähissä.
Itselläni LA 6.11.2014, matkaa on siis vielä tallattavana.

Olisi niin mukavaa saada toisesta odottavasta äidistä juttuseuraa/ shoppailu seuraa/ kahvi/tee seuraa, mitä vaan :)

Löytyykö täältä ketään pääkaupunkiseutulaista jolla olisi kanssa ystävä hakusessa?
Ei tarvitse välttämättä asua edes Pääkaupunki seudulla, kyllähän nuo junat kulkee (;

Itse olen 21-vuotias, sosiaali- ja terveysa-alalla työskentelevä, entinen jalkapalloilija.
Hölösuu sekä huumorintajuinen. Leffat ja hyvä ruoka on lähellä sydäntä. Ja mukavat hetket ystävien kanssa :)

Ei ois pahitteeksi löytyy samanlaista seuraa, itse kun en kesällä terassilla kalja kädessä aijo istua :)

Sun iällä ei niinkään ole väliä :) Mä kun tuun ihan kaikkien kanssa oikeestaan toimeen!

Hei kyllä oon sielläkin jo :) mutta ajattelin tehä tähän näin erikseen. Kun se keskusteöu perustuu laskettuihin aikoihin :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Toivottavasti löydät juttuseuraa Lauruska93 :) Itse asun liian kaukana ja en vielä edes odota, muuten olisin tarttunut heti tilaisuuteen :)

Suosittelisin perustamaan ihan uuden ketjun sinne. En tiedä saako tätä jo aloitettua ketjua itse sinne siirrettyä (ellei sitten ylläpitäjät).

Takaisin