Hcg hidas nousu?

Smarre91

Oman äänensä löytänyt
Moi. Menkat myöhässä tasan viikon, testi näyttää negaa.

Niin oli myös esikoisen kohdalla. Testejä tein silloinkin varmaan 30 ja kävin 2 verikokeessa, testit oli neg.

Eli minulla ehkä nousee toi hcg arvo vissiin erittäin hitaasti, onko kohtalotovereita? Missä syy?

Plussasin esikoista oottaessa muistaakseni vasta 2-3 viiikon päästä menkkojen pois jäämisestä.

Menkat ovat säännölliset olleet päivälleen ja nyt ei kuulu, ja en mä usko että olen raskaana ennenkuin se tulos on positiivinen mutta silti osa minusta sanoo että kyllä olen.

Ja tosi moni sanoo ja kirjoittaa muille kyselijöille samasta aiheesta että et ole raskaana jos testi kerran on nega, tai sitte se on tuulimuna tai tulee kesken. Tai ehkä sun kierto oli juuri silloin pitkä, ovuloit myöhään, tähänkään en usko, lapsi syntyi, ja lapsi vettä ei ollut, istukka oli kalkkeutunut ja kätilö kysyi paljonko meni lasketun yli, vastasin että tuli viikon ennen :) Voin tähän vain vastata, olemme kaikki yksilöitä, minäkin olin raskaana vaikka ne monen monet testit olivat negatiivisia.

Jännä nähdä mennäänkö taas saman oppikirjan mukaa kuin esikoisen aikana. Onko kellään muulla käynyt näin? ‍♀️
 
Hei!

Varmaan verikokeissa kuitenkin on jonkinlaista hcg:n nousua näkynyt kun kerran raskaana olit? Sanottiinko siitä että olisi erityisen alhainen vai vastasiko viikkoja? Olen kuullut että joillain hcg ei jostain syystä mene virtsaan tai menee vasta kun sitä on selvästi enemmän veressä kenties sinulla on kyse siitä kun kotitestit näyttää negaa. Tai sitten virtsa on syystä tai toisesta niin laimeaa että ei näy kun vasta kun raskaus on vähän pidemmällä. Jos menkat on selvästi myöhässä ja kotitestit näyttää negaa, kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan/lääkäriin ja pyytää verikoetestiä. Voit vedota tuohon ettei viimeksikään näkynyt virtsatesteissä vaikka olit raskaana. Tai jos et olekaan raskaana, sen näkee sitten verikokeesta ja voidaan tutkia, miksi menkat ei ala.
 
Hei. Öö en muista enää arvoja mutta muistaakseni oli silti erittäin matalat. Ja aina aamupissasta oon tehny testit. Nyt minulla näin että alko outo vuoto viikon myöhässä, ja jäätävät menkkakivut päivittäin. Lämpöä ollu jo tovin 37 ja rinnat ovat erittäin arat, kihelmöi, kuumat, tuntuu että nousee maito, yleensä näin ei ole menkkojen aikana, ainakaan noi rinnat. Mutta silti se vuoto tuli, ja mietin vaan että tuliko kesken, vai vuoto tuli ja silti raskaana? Sillä nämä oireet ei mihinkään häviä. Aattelin soittaa ens viikolla lääkäriin jos vielä jatkuu tuntemukset.
 
Kovat kivut kuulostaa vähän siltä että olisi mennyt kesken. :sad001 Oireetkaan ei välttämättä ihan heti poistu vuodon alkeassa. Toisaalta raskaana voi olla runsaitakin vuotoja ja kipujakin eikä se aina tarkoita keskenmenoa. Kannattaa käydä tarkistamassa tilanne jos tuntuu epävarmalta. Tsemppiä!
 
Takaisin
Top