M
Manki
Vieras
Tilanne siis se, että tällä hetkellä RV 7+2. Viime viikolla alkoi tiputtamaan kirkkaanpunaista verta ja alavatsa jomottelee enemmän. Myös kipeitä supistuksia tuli aikaisemmin samalla viikolla. Mulla on alaselkä kipuillut nyt viimeiset pari viikkoa aika hyvin. Sain labroihin ajan että tarkistetaan hcg arvot. Ensimmäiset arvot olivat 4673 ja seuraavana päivänä 5260. Eli nousu on siis vain vajaa 500. Kuulostavat todella pieniltä määritä nämä kahdeksannella viikolle ja näin myös neuvolasta sanottiin. Vielä en tiedä että mikä jatko mahtaa olla mutta tahtoisin kuulla myös muilta keiltä on hcg arvoa mitattu että millaisia teillä ollut?
Huolestuttaa nuo arvot kun ovat niin pienet. Mulla on muutenkin tässä raskaudessa ollut erittäin vahva tunne jo pari viikkoa ettei tämä raskaus tule päättymään loppuun asti ja nyt tuntuu että tämä vain vahvistaa tätä tunnetta.
Huolestuttaa nuo arvot kun ovat niin pienet. Mulla on muutenkin tässä raskaudessa ollut erittäin vahva tunne jo pari viikkoa ettei tämä raskaus tule päättymään loppuun asti ja nyt tuntuu että tämä vain vahvistaa tätä tunnetta.