hcg arvot raskausviikoilla

Salamaire

Satasella mukana keskusteluissa
Onko kukaan teistä käynyt n. dpo 15-25 välillä verikokeista mittaamassa hcg-arvot?
Jos olet, mitä tulos näytti ja millä viikoilla/mikä dpo oli silloin?

Itse heittämässä kirvestä kaivoon, neuvolasta laitettiin lähete verikokeisiin ja huonolta näyttää. Ylihuomenna vertailuarvot vielä.

Tiedän, että hcg nousu on yksilöllistä, mutta laskennallisesti itselläni pitäisi olla korkeammat tässä vaiheessa (dpo20-21) jos raskaus etenisi normaalisti.

Mulla oli kemiallisessa hcg 25 dpo16 ja vauvan tuoneessa raskaudessa 604 dpo16.

Arvoissa on suurta vaihtelua ja tärkeintähän on arvon nouseminen. Sen pitäisi tuplaantua joka toinen päivä. Tsemppiä odotteluun!

Mulla oli kemiallisessa hcg 25 dpo16 ja vauvan tuoneessa raskaudessa 604 dpo16.

Arvoissa on suurta vaihtelua ja tärkeintähän on arvon nouseminen. Sen pitäisi tuplaantua joka toinen päivä. Tsemppiä odotteluun!

Kiitos vastauksesta! Itselläni on nyt tänään reilusti alle 400, dpo 20-21, joten epäilen nyt vahvasti tuulimunaa. Toivon, ettei ole kohdunulkoinen kuitenkaan.
Olen kuitenkin melkein 2 viikkoa sitten saanut ensimmäisen plussan, joten ei voi myöhäisestä kiinnittymisestäkään johtua tuo matala arvo, joten nyt odottelen vertailuarvoja ja terveydenhoitajan puhelua :)
Olisi kiva saada varma tieto ennen viikonloppua, mutta jää nähtäväksi.

Mulla todettiin juuri tuulimuna ja hcg nousi todella hitaasti. Mun arvot oli paljon alhaisemmat kuin sun ja tuplaantumisaika viiden päivän luokkaa.

Dpo 15 18
Dpo 18 26
Dpo 21 68
Dpo 24 187

Tästä muutaman päivän päästä ultra viikoilla 5+6, jossa nähtiin viikkoja 5+0 vastaava sikiöpussi. Viikot oli tarkkaan tiedossa, koska raskaus oli hoitoalkuinen. Hcg:tä ei enää mitattu, mutta se jatkoi nousuaan koska Clearbluen viikkodigiin tuli 3+ tuon ultran jälkeen. Eli noin viikon liian myöhään oikeisiin raskausviikkoihin nähden. Viikoilla 7+3 vahvistettiin ultrassa tuulimuna.

Seurantalabra kertoo paljon ja tuplaantuminen kertoo yksittäistä arvoa enemmän. Kovasti voimia odotteluun ❤️

Mulla todettiin juuri tuulimuna ja hcg nousi todella hitaasti. Mun arvot oli paljon alhaisemmat kuin sun ja tuplaantumisaika viiden päivän luokkaa.

Dpo 15 18
Dpo 18 26
Dpo 21 68
Dpo 24 187

Tästä muutaman päivän päästä ultra viikoilla 5+6, jossa nähtiin viikkoja 5+0 vastaava sikiöpussi. Viikot oli tarkkaan tiedossa, koska raskaus oli hoitoalkuinen. Hcg:tä ei enää mitattu, mutta se jatkoi nousuaan koska Clearbluen viikkodigiin tuli 3+ tuon ultran jälkeen. Eli noin viikon liian myöhään oikeisiin raskausviikkoihin nähden. Viikoilla 7+3 vahvistettiin ultrassa tuulimuna.

Seurantalabra kertoo paljon ja tuplaantuminen kertoo yksittäistä arvoa enemmän. Kovasti voimia odotteluun ❤️

Kiitos paljon tästä, täytyy yrittää malttaa mielensä sitten siihen asti, että saa nuo vertailuarvot. On tämä odottavan aika pitkä 😅

Mulla oli dpo 14 hcg 57 ja tästä jatkui raskaus normaalisti vaikka tuokin oli aika matala. Myöhemmin ei mitattu niin en tiedä kuinka lähti nousemaan. Ei ollut myöhäinen kiinnittyminen, sain ekan hailuran testiin jo dpo 8.

Takaisin