Hcg-arvoista.

Voi että, ihana kuulla!!! Toivon parasta teidänkin jatkolle!
Olin näköjään kirjoittanut väärin, tuo arvo oli mulla viikkoa aikaisemmin eli 5+4.
Aion pyytää kokeita aikaisemmin, ei tätä epätietoisuutta enää kestä.
Palaan ilmoittelemaan.
 
Raskaus on jatkunut normaalisti, ainakin oireiden osalta :) Ensimmäinen neuvola vasta perjantaina, enkä usko että kuuntelevat vielä sydänääniä siellä. Mutta hcg ainakin noussut mulla normaalisti, ja onhan nuo hcg-arvot myös tosi yksilöllisiä :) Voithan toki varata labraan itse ajan aiemmin, jos haluut tarkistuttaa? Tsemppiä sinne hurjasti, tuu ilmottelemaan kun uudet arvot on otettu! ❤️
 
Kävin tänään ostamassa clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä ja sen testin teen huomenna. Saa nähdä mitä se näyttää sit.

Olen kuullut että halvat testin näyttää negaa vaikka olisi raskaana 1-3 viikolla. Tuo digitaalinen näyttäisi paremmin ja helpommin. Onko näin? Mua jännittää ja pelottaa tehdä huomenna testi. Toivoisin että näyttäisi positiivista.

Menkat 17pv myöhässä. 14.3 olisi pitänyt näkyä. Viime viikon ke ja la halvat raskaustestit näytti negaa.
 
Sain eilen kuulla kkm:sta. Se oli tapahtunut viime viikon alkupuolella. Kuitenkin juuri niihin aikoihin kun kehitys oli loppunut, tuli erittäin vahva viiva liuskaan, vahvempi kuin aiemmissa, vahvempi kuin kontrolliviiva. Mihinkäs ne tasot laskis kun kaikki materiaali vaan jää sinne vaikka alkio on kuollut. Pitää tiistaihin asti odottaa että pääsee lääkäriin.
 
Moi! Mullon 4 alkuraskauden keskenmenoa peräkkäin takana, nyt sunnuntaina sain 4+4 (melko varma) cb digital 2-3vk. Tänään hcg mittaus ja tulos reilu 2000. Onkohan ihan normaali? pelottaa
 
Ainakin tämän artikkelin mukaan viidennellä viikolla (jolla siis nyt olet, jos nyt on 4+6) 2000 on normaali arvo. :) Tuo vaihtelu mikä on milläkin viikolla normaalia on yllättävän iso. Onnea raskaudesta ja tsemppiä. Toivottavasti tällä kertaa saatte vauvan syliin. Ei ihme, jos pelottaa, kun on ollut jo useampi keskenmeno. :sad001
 
Erittäin varhaisen raskauden omituisten vuotojen (rv 3-4) vuoksi tulin hieman hätäisen gynen arvion vuoksi ku-epäilyksi ja pääsin/jouduin tarkempaan seurantaan. Nyt ultrassa löytynyt ainakin se, että raskaus on kohdussa ja huomenna selviää onko tuulimuna vai ei. Mutta ne HCG:t! Ne ovat olleet:

4+0 - 167
4+4 - 924
5+0 - 2104
5+4 - 7249

Voin huomenna laittaa tiedon, et miten kävi ultrassa.
 
Erittäin varhaisen raskauden omituisten vuotojen (rv 3-4) vuoksi tulin hieman hätäisen gynen arvion vuoksi ku-epäilyksi ja pääsin/jouduin tarkempaan seurantaan. Nyt ultrassa löytynyt ainakin se, että raskaus on kohdussa ja huomenna selviää onko tuulimuna vai ei. Mutta ne HCG:t! Ne ovat olleet:

4+0 - 167
4+4 - 924
5+0 - 2104
5+4 - 7249

Voin huomenna laittaa tiedon, et miten kävi ultrassa.

Kiitos näistä esimerkeistä. Täällä myös huolta raskauden etenemisestä. Onko sulla raskaus jatkunut?
 
Rv 4+1 HCG vain 52… ilmeisesti tuulimuna tai alkava keskenmeno… menkkoja odotellessa… 😢
 
Rv 4+1 HCG vain 52… ilmeisesti tuulimuna tai alkava keskenmeno… menkkoja odotellessa… 😢
4+1 tuo voi olla ihan normaali arvo. Ystäväni sai vielä 4+0 arvon, joka oli alle 25 (eli "ei raskaana", ja terve vauva syntyi. Oleellisempaa on, että arvo noin tuplautuu parin päivän välein.
 
Rv 4+1 HCG vain 52… ilmeisesti tuulimuna tai alkava keskenmeno… menkkoja odotellessa… 😢
Oletko täysin varma ovulaation ajankohdasta? Mun mielestä kannattais tosiaan käydä se hcg kontrolli niin näkisit tuplaantuuko joka toinen päivä. Tuo arvo on niin yksilöllinen, että vain sen nousu kertoo raskauden mahdollisuuksista jatkua. 😊
 
Laitan omat jos jollekkin ois jatkossa hyötyä:

3+6 50,9
4+5. 693
6+5 59 000

käynyt omakustanteisesti ja varhaisultra varattuna 7+6, Päivät on aika varmat koska inseminaatiolla avustettu raskaus.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top