Hcg-arvo

Hanna1980

Silmät suurina ihmettelijä
Hei, ovatko muut käyneet hcg-arvoa ottamas verestä? Mä kävin viime to rv5+1 arvo oli 4568 ja tänää rv 5+5 14673. Täällä mietin, jotta onkohan masuasukkeja enemmän ko yksi :)
 
Parin päivän välein pitäisi arvojen kaksinkertaistua, eli ihan oikein ovat. Istukkahormonin määrästä tuskin kaksosia erottaa.

Arvo saturoituu johonkin 50 000 - 200 000 KY/l jossain 40. päivän paikkeilla.
 
En oo koskaan mittauttanu arvoja. Yksilöllistähän se on, toisilla nousee nopeemmin, toisilla hitaammin. Minä kuulun ilmeisesti noihin hitaasti nouseviin, ainakin näitten neljän perusteella, kun testiviivat ovat suht vaaleita pitkään.
 
suomennettuna mitäa tää arvo niinku tarkallee meinaa? mitä mittaa ? onks tää se mikä näyttää onko raskaana vai ei ? varmistusverikokeella?
 
Eli istukan erittämät hormonit! Nousee alussa ja jossain vaiheessa laskee vähän ja tasaantuu :) raskaustesti mittaa tätä virtsasta :)
 
Minä kävin testissä raskauden ollessa 5+6.
Sain arvoksi 4392.
Eli normaali viikkoihin nähden.
Liuskatesteissä sain pitkän aikaa vain tosi hailakkaa viivaa.
Piti aina arvuutella olllakko vaiko eikö olla, keksinkö omiani :)
 
Eks se ole alhane viel jos testissä haalea viiva hitaaast tulee ja jos tumma tulee nopee ni on jo korkea tai siis et on viikkoja tarpeeks näyttääkseen raskauden? Voikos pitää varmana plussaa jos haluaa varmistaa onko asiat hyvin et ois raskaana edellee?:-D
 
mulla oli hcg viikolla 5 vaan 36 ja rv 6 oli noussu 533 :)
Mutta kyllä sai pelätä sillon et lähteekö se nousemaan. onneks lähti :)
 
Takaisin
Top