Hauskoja tv-sarjoja/leffoja/kirjoja raskaana oleville

TonttuTulossa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin että olisi mielenkiintoista kuulla suosituksia teiltä muilta. Eikä tarvii nyt olla siis mitään erityisen informatiivista tai fiksua, vaan kelpaa ihan viihdesuositukset - jotain mitä on mukava tässä odottaessa katsella ja mikä mielellään jollain tavalla käsittelee raskausaikaa tai vanhemmuutta. Saa siis toki suositella järkevääkin sisältöä. 😂

Tässä alla höpöleffoja joita itse oon kattonut nyt ihan sen takia että olen kaivannut raskausaiheista viihdettä. Kumoikaan näistä ei oo mikään vuoden elokuva, mutta ihan ok höpöviihdettä.
- Bridget Jonesin vauva (ja alle katsoin myös edeltävät leffat
- Baby Mama

Ja sit sarjoja, joiden muistelen olleen ihan hauskoja, mutta joita en nyt valitettavasti mistään löytänyt katsottavaksi:
- Mindy Project
- Jane the Virgin

Ihanaa, kiitos, just aamulla mietin samanlaista ketjua!

Leffoista aloitin katsomaan Juno ( Disney+) ja Isyys (/Fatherhood)(Netflix), mutta molemmat vielä kesken, niin en pysty suosittelemaan kunnolla.

Sarjoista ainakin Hakekaa Kätilö!:stä löytyy tällä hetkellä yksi kausi Areenasta, se on musta ollut tosi kiva sarja.

Kirjoista/äänikirjoista tuli mieleen Virgin River -sarja, josta löytyy Netflixistä myös sarja. Oon kuunnellut niitä tosi monta kirjaa, ja tuntuu että joka kirjassa joku aina sikiää ja etenkin alkuosassa seurataan paljon kätilön hommia, niin silleen ne on hyvin aiheeseen sopivia. Toki välillä tapahtuu myös ikäviä juttuja, mutta pääasiassa kirjat ainakin on hyvän mielen kamaa.

Knocked Up (2007) on muistaakseni ihan hauska, Seth Rogan ja Katherine Heigl vahinkoraskausromanssi.

Look Who's Talking (1989) on klassikko ja ihanan kasari, kuten myös Three Men and A Baby (1987). Nää oli sellaset kevyet mitä tuli mieleen! Vanhemmuudesta ja äitiydestä on hirveesti kaikkia parempiakin elokuvia, pitää vähän vaan muistella.

Podcasteista toki muuten Hei Babyn ekalla kaudella Vivian ja Kirsikka on raskaana ja käy läpi fiiliksiään esikoisen odotuksesta, ne vanhat jaksot vuodelta 2019 löytyy edelleen Spotifystä. Sarjaa tehään edelleen mutta uudemmat jaksot on sit Podmessa.

Disneyltä tuli vasta katsottua ysärileffat Morsiamen isä ja Morsiamen isä 2, joista tää 2 osa keskittyy raskausaiheeseen 😄

Oon tykänny Yle Areenan Raskaana-sarjasta. Viimeisintä kautta en ole vielä ehtinyt katsomaan.
Kiitos suosituksesta, tätä on ollut kiva katsoa! Eka kausi kohta lopuillaan ja tuli kauhea itkukohtaus kun siinä näytettiin synnytystä. :tears: Jotenkin iski kunnolla liikutushermoon.

Kiitos suosituksesta, tätä on ollut kiva katsoa! Eka kausi kohta lopuillaan ja tuli kauhea itkukohtaus kun siinä näytettiin synnytystä. :tears: Jotenkin iski kunnolla liikutushermoon.

Kiva! Mä oon tykänny kans paljon tosta. Pieni spoiler alert/varoitus. Yhdellä kaudella yksi raskaus ei pääty hyvin, joten jos semmoiset asiat ahdistaa niin varoituksena tämä tieto 😞

Takaisin