Hauskoja pohdintoja (isiltä)

Meiän isäntä sanoi eilen, että älä naura noin kovasti ja paljon kun kaveri tulee merisairaaksi [:D]
 
Tyttö on nyt 3,5 kk ja mies totes yhtenä päivänä, että hän on luullu että vauvat itkee aina kun niille vaihtaa vaippaa [&:] [:D] 
 
ihania juttuja täällä [:D] 
 
meilläki mies sano alkuraskauden aikaan ku venyttelin selkääni taivuttamalla taakseppäin ja samalla nauroin mahalleni ku se oli hassun muotonen, että älä nyt koko aikaa tauvuttele ku vauvalle tulee ahasta [;)] ja nyt ku oon painellu mahaa hellästi että tunnen missä vauski on nii mies läpsii kynsille ja sanoo ettet sääkää tykkää jos sua kokoajan tönitään [&:][:D] 
yks yö mies oli pitäny kättä mun mahalla ja vauva oli sitte ihan kunnolla siellä melskannu ja aamulla mies kysy et miten sain nukuttua sanoin etten oo tienny mitää [:D] nii mies vaa et hänestä tuntu että maha repiää kohta ku niin hirveetä mylläämistä oli [;)] oli kuulemma painanu kättä navan päällä ettei ratkea [:D] ihana <3
 
tää ei nyt sinänsä liity mun miekkoseen, mutta sen kaveri tokas hyvän.

"ei hitto, miettikää. marraskuussa teillä on semmonen kouluviivoittimen pitunen ja maitopurkin painonen pikku-ihminen! on se hullua miten ison mötikän maha voi kehittää. [:)]"
"noo tontsa... itseasiassa se on nyt sen kouluviivoittimen pituinen (n.30cm) ja painaa lähemmäs kilon. syntyessään se painaa n. 3,5kg ja on semmonen suunnilleen 50cm pitkä."
"miten sun maha voi olla sitten vielä noin pieni?!"
"no kun se on sikiöasennossa, ihan kippurassa."
"aaaa, siitäkö se sikiöasento-nimi tuleekin! [:-]"

...olihan se kännissä, mutta oli hauska keskustelu [:D][:D]
 
Alkuraskauden aikana oltiin kultsin kanssa saunassa ja multa pääsi vahingossa ihan pikkuinen paukku, siihen mieheni vaan tokaisi "Siellä se Hilla isille jo huutelee".[:D]
 
Meillä meni näin. Piti ehtiä linja-autopysäkille. Tavallisesti matkaan riittää hyvin 5min mutta minä lähdin laittamaan kenkiä jalkaan 10min aikaisemmin. Mies taas kommentoi jotai hätäisyydestäni. Ulos kun päästiin niin kommentti oli "Ai niin, on normaali kävelyvauhti ja sitten rantapallovauhti. Hyvä kun lähdettiin ajoissa." [:D]
 
[font="times new roman"]Voi hyvä ihme! Itkuhan tässä tulee kun nauraa noille jutuille! Juu meidänkin isäntä aina sanoo mulle -älä töki sitä tai nauraessa kun maha heiluu -älä heiluta noin kun toista voi sattua! Hauskinta kuitenkii oli kun siskon tyttö ( sillon  3 -v) näki ultrakuvan ja hetken sitä käänneltyään tokas -Oo,orava!
 
Meillä oli keskustelua astmastani ja allergioista isännän kanssa..

Mie: Toivottavasti vauva ei sitten ole allerginen..
Mies: Ai astmalle?

Joo tosiaan toivon, ettei ole allerginen astmalle [:D]
 
Mies totes eilen illalla totisena (oli ollu pari tuntia vauvan kans, leikkiny, kylvettäny ja syöttäny): "Kyllä vauva on tarkka aikataulusta." Minä siinä issekseni hykertelin että kyllähän minä sen tiedän. Syöminen, nukkuminen ei onnistu väärään aikaan. [:D]  
 
Pakko nostaa tämä taas ylös ja kuulla uusia hauskoja juttuja.
Meillä ei vielä ole mitään kovin hauskoja juttuja tullut. Mä joskus kokeilen painaa mun masua ja testata miltä se tuntuu, mutta mies heti kieltää ja sanoo ettei saa runnoa lasta :D. Oon tosin vasta rv 14+0 joten hirveästi ei ole ollut vielä aikaa tulla hassuja juttuja.Itsekkin sanoin hassusti kun oltiin ultrassa ja sikiö potkiskeli jaloillaan. Ultran jälkeen sanoin miehelle autossa "se oli hauskan näköinen kun potki takajaloilla" :D.. on jäänyt niin noi eläintermit päälle kun oon tottunut kasvattamaan vaan eläimiä :)
 
En nyt tiedä, liittyykö tää tähän aiheeseen, mutta kun vielä yritettiin saada mua raskaaksi, niin kävi ilmi, että mies luuli raskaustestien yhden viivan tarkoittavan yhtä vauvaa ja kahden kahta :D
 
Mä saan tuntee välillä tosi kipeitä potkuja, ja mies saa tietää millon mä niitä tunnen =)

Viimeks kun huusin potkun jälkeen niin iskä huuti mahaan: "Nyt lopetat sen äitin kiusaamisen! Arestiin pistän sinut samantien kun vaan tiiät mitä se tarkottaa." Muutenkin kommentoi koko ajan sitä, miten tiukilla äiskä on mahan venymisenkin takia..

Että luulis tytön tunnistavan isänkin äänen viimestään komentamisen yhteydessä.. :)
 
Meillä tokaistiin eilen tosi hauskasti. Tultiin just miehen kanssa kotiin autolla ja juteltiin siitä että lapselle pitää hankkia kaikennäköistä. Mies sitten sanoi "mutta sen lapsen mukana tulee kyllä aika kattava paketti". Mua huvitti toi "lapsen mukana".. ihan kun me käytäisiin hakemassa joltain kasvattajalta vauva ja sen mukana tulisi äitiyspakkaus :D
Kun koiranpentujen mukana aina tulee yleensä joku pakkaus kasvattajalta..
 
Esikoista odottaessani, ollessani viimeisilläni raskaana olimme miehen mummin luona syömässä. Nousin sitten aiemmin pöydästä ja mieheni kysyi että onko maha täynnä. Vastasin että on, jolloin mieheni alkoi kiusaamaan että "eikä ole, TUOHON mahtuu vielä". Ja tökkäsi sormella mahaani siihen kohtaan jossa poikamme juuri silloin köllötteli ja selkä tuntui todella hyvin mahan läpi. Mieheni pelästyi, vetäsi äkkiä kätensä pois ja huusi että "Ei mahukaan! Siellä on jo joku!" (raskausviikkoja oli muistaakseni 40+ joten äkkiäpä miehelleni valkeni että raskaana olevilla tavallaan on se vauva mahassa).
Toinen heitto mieheltäni liittyi myös viimeisiin raskausviikkoihin ja ruokaan. Hän kummasteli että "Mihin se ruoka mahtuu kun siellä mahassa on jo vauva?"
Äitiyspakkauksen saatuamme hän pyöritteli pakkauksesta tulleita kondomeja käsissään ja mietti että "miks sä näitä oot tilannu? eikö nyt oo vähän myöhästä?" :D
 
Takaisin
Top