Hausjärven äidit / tulevat äidit

No minä asun suht lähellä, joten pitänee treffata. :)
 
Ootko sä vielä kotona edellisen kanssa, eikös teillä ollut parivuotias myös? Ei näköjään puhelimella toimi mitkään hymiöt :)
 
Töissä käyn, mutta kuukauden päästä alkaa toivottavasti parin vuoden loma. :) Poika on kohta 1v 9kk. Eikös tää ollut teidän ensummäinen, vai muistanko väärin?
 
Mun ensimmäinen on, miehellä on nelivuotias tyttö joka asustaa puolet ajasta meillä. Kiva et saat olla jo kesän kotona. Mä oon tällä hetkellä ihan vaan kotosalla.
 
Hei, täälläkin yksi, en tiedä miten Hausjärvellä, mutta Hyvinkäällä on ihan ryhmiä jotka kokoontuu lasketun ajan mukaan ja ilm. muutenkin. Onko Hausjärvellä tällaisia? - Meillä ensimmäinen vasta lokakuussa tulossa.
 
Hyvinkäällä oli kyllä kivasti järjestetty valmennusta lasketun ajan mukaan. Mekin kerettiin käydä parissa ryhmässä ennen muuttoa. Nuo mainitsemasi ryhmät taitaa tosin olla jotain muita, jos vasta lokakuussa alkaa? Mahtavaa kuitenkin että vertaistukea järjestetään!
 
Vai mahdoitko tarkoittaa että ensimmäinen lapsi tulossa lokakuussa? Mä en ole löytänyt täältä suunnalta oikeen mitään raskaana oleville, ei jumppaa ei ryhmiä.
 
Heh, aivan. Lapseen varmasti viittasitkin ensimmäisellä. :)
 
Sinne mä oon itseni kans ängenny. Tällä hetkellä oon tosin vasta äitipuoli yhdelle ja sitten syksyllä vasta äiti❤
 
Takaisin
Top