Hassuja sanoelmia

Minipallo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heip!

Onko teillä sattunut tulemaan paljonkin sammakoita suusta raskauden aikana?
Itselläni on jonkin verran. Esikoista odottaessani en edes muistanut monta päivää vuodessa oli niin piti kysyä mieheltä ja arvelin olevan 152pv...XD

Nyt täl hetkel mitä muistan yhdeltä asiakkaaltani piti kysymäni, oli sukunimeä, niin kysyinkin peränimeä.
Eilen kun söimme tortilloja, niin komensin tytärtämmä syömään tortillan pöntön päällä.. Eiku pöydän... Eiku lautasen!

Säätutka oli säälutka jne..

Tällaisia on jo kerääntynyt vino pino, mut nämä tulee äkkiseltän mieleen. Laittakee omia kommelluxia :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Itse olen aina ihan kujalla, jos joku yhtäkkiä kysyy kuinka pitkällä olen. :D Näin jos sitä itse mietin, niin tottakai sen muistaa oikein helposti ja tarkasti miettimättäkin, mutta heti jos joku kysyy , se katoaa mielestä. O__o
 
Mul on ollu iha sama juttu. Ensix kyvät millä viikolla olen, johon vastaan et en tiedä. No sitten ne kysyy et mllä kuulla olen. En muista sitäkään. Sitten ne jo vähä vaivautuneena kysyvät La:ta. Monille oon sanonut suosiol helmikuun puoliväli.
Eskoista odotellessa meni 10pv lasketun ajan yli ja joka päivä jengi kysy et joko, joko? Ja se vasta ärsyttävää vasta olikin!! :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Minipallo kuukausia on hankala miettiä. :D Ja kun eihän se laskettu aika ole todellakaan yleensä mitenkään tarkka. :)
Kerran onnistuin sanomaan myös lääkärille lasketun aikani olevan huhtikuussa. Sitten vaan nauroin lääkärin ihmettelylle, kun tämä lähti korjaamaan mua, että 'no joku h:lla alkava kuukausi kuitenkin.' :D
 
täälläkin joudutaan oikein miettimään niin millä viikolla oikein ollaan. itekin olen muutaman kerran meinannut sanoa huhtikuu helmikuun sijaan. ite olen huhtikuussa nimittäin syntynyt =)
 
Eilen illalla tuossa ukko hieroi jalkojani ja minua joku kohta säteili isoon varpaaseen. Sanoin miehelleni että pistää isoon peukaloon.. Jooo-o.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Onneksi en ole ainoa kuukausissa sekoileva! :D Minipallolle olen nyt aika kateellinen, kun saa noin hyvää kohtelua.... :D
 
Hieroo, kun vaatimalla vaadin. Mutta sexiä ei siltä tipu vaik kuinka vonkaisin.prkl.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Minipallo: Ai teilläkin menee halut ristiin? :S Tai nyt meillä on kyllä tasaantunut, mutta tossa, ehkä ensimmäiset 23 viikkoa mä olisin voinut natisuttaa vietereitä vaikka kuinka paljon, eikä mies vaan jaksanut. :S Nyt riittää ihan hienosti nykymäärä. :) (Eli kerran pari viikossa.)


Tänään muuten hiustarvikkeita ostaessani puhuin muotoilevani hiukseni silitysraudalla! :D
 
Heh. Meikä repes iha kybäl. Ajon aikana jos tulee peltipoliisi niin tuppaan sanomaan polipampam ja jos tulee töyssy niin kiljun pompom tai pampam.

Mistälie tulee... Nämä sammakot!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä eilen puhuin lääketieteeseen erikoistueesta lääkäristä pitkään ennen kun tajusin mitä puhuin. :P Piti olla urheilulääketieteeseen erikoistunut.
 
Nostelen tätä tässä, koska mies nauraa mun jutuille jatkuvasti, kun puhun tytölle. Ilmeisesti olen täysin hukannut kykyni kommunikoida millään järjellisellä tasolla. Tässä 'parhaita helmiä':

'Possut karsinaan!' = Puen rintaliivit päälle
'Tänään on tarjolla vapaata luomupossua' = Imetystä ilman liivejä
'Ai ai, paha possu sylkee!' = Suihkutissi

Älkääkä kysykö miksi mun tissit on muka possuja! En todellakaan osaa selittää!
 
Takaisin
Top