Harsokankaita!

Kyfi4849630

Oman äänensä löytänyt
Heippa ihmiset... Hankintoja tehty tähän mennessä paljon ja vielä on hankittavana tavaraa... Siks kysynki teiltä ett ootteko löytänyt jostain halvalla harsoja... ITE oon ettiny paljo mutta vasta 3 oon löytänyt:/...

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
Joo just noita oon ettiny... Kiitos tiedosta:)... Hirvittävän kalliita vauva tarvike liikkeissä...

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
Harsojen laatu vaihtelee, kuten kankaiden yleensäkin. Jos aiot kestoilla ja käyttää harsoja vaipoissa, niin kannattaa suosiolla maksaa vähän enemmän. Saat laadukkaampia harsoja, jotka imevät kosteutta paremmin. Jos aiot käyttää kertakäyttövaippoja, niin sitten halvemmatkin harsot toimivat oikein hyvin esim. puklurätteinä :)
 
Saako harsokankaita myös ihan kangaskaupassa? En ole ikinä tullut katsoneeksi, mutta ajattelin, että voisi ommella ja vaikka nimikoida itse :)
 
Meilläpäin jokunen vuosi sitten yksi kangaskauppa myi harsokankaita. Ei varmasti poissuljettu mahdollisuus. Eurokankaat on vissiin niin isoja ainakin että heidän valikoimista saattais löytyä. :rolleyes: :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Tästä tuli mieleen, että mulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, paljonko harsoja pitäisi olla? Tai riippuuhan se siitä, kuinka usein niitä pesee, mutta mikä olis sellainen hyvä määrä, jolla pääsee alkuun?
 
Meillä on tyyliin 15 harsoa, ja niillä ollaan pärjätty hyvin kahden lapsen kanssa. Tietty jos vauva pulauttelee paljon, niin harsoja tarvitaan enemmän, mutta kyllä te 10 harsolla pääsette hyvin alkuun :)
 
OK... No pulauttelua varten niitä etenkin ja hienoa että tuokin tieto tuli esille... Olen sitä pohtinut itsekin^^

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
Mä jouduin hommaamaan esikoiselle ison kasan lisää harsoja, mulla oli alun alkaen joku seitsemän eikä ne riittäny mihinkään. Eikä vauva edes pulautellu. Meillä harso toimii unirättinä, rattaan aurinkosuojana, pyllyn kuivauksessa ja millon missäkin. Todella tarpeellisia olivat ainakin meille.
 
Sain työkaverilta läksiäislahjaksi 4 kuvioitua harsoliinaa, ihania! Kiva, että nykyään saa muunlaisiakin kuin vain valkoisia. Taidan toivoa niitä lisää vauvalahjaksi, kun kaikki kyselee,mitä tarvittaisiin. Hankala vielä sanoa, mille kaikelle tulee olemaan tarvetta...
 
Takaisin
Top