Harrastukset

Meillä myös alkaa syksyllä muskari. punnitsin jatkavan vauvauinnin ja muskarin välillä pitkään ja päädyttiin sitten muskariin ihan vaan siksi, että sinne on helpompi mennä. Nytkin meillä on jäänyt vauvauinnissa sairastelujen takia monta kertaa väliin, kun sinne ei viitsi pienessäkään flunssassa oikein mennä.

Pirkanmaan musiikkiopistolle ilmoitin meidät nyt :) Ei olla siis aiemmin käyty vaan aloitetaan vasta syksyllä.

Olen kanssa miettinyt muskariin menoa.. Esikoisen kanssa käytiin ja oli mukavaa. Minä tykkäsin ainakin ja vauvan mielipidettä en kysellyt ;). Nykyään poika ei tykkää laulaa, eikä myöskään taaperona. Toivottavasti ei saanut muskarista traumoja :D

Tänään jatkui vauvauinti kesätauon jälkeen. Poika oli aivan fiiliksissä, ihan eri meiningillä kun keväällä. :) Huomaa että on ikää, liikettä ja rohkeutta tullut lisää. Keväällä oli vähän kiikun kaakun että tykkäskö uinneista vai ei, oli kokoajan veitsenterällä että alkaako itkemään. Nyt läiskytettiin vettä, naureskeltiin ja jahdattiin leluja minkä ehti. Myös suihkun puolella, saunassa ja pukkarissa meni kaikki tosi hyvin. Tästä on hyvä jatkaa.:fish

Tänään oli eka vauvamuskari ja voi että miten tyttö tykkäsikin kovasti! Hihkui riemusta ja innostui musiikista :joyful:
Se oli yllättävää että meidän typy oli kaikista vilkkain eikä ujostellut yhtään? Ihan ihmeellistä kun yleensä on ollut arka uusissa tilanteissa. No toisaalta hyvä että oli niin innoissaan ja unohtui turha jännitys. Neiti myös iski silmänsä erään pojan isukkiin ja selkeästi flirttaili hälle :love017 :laughing002

Meillä alkaa tänään kans muskari, luulen että on tytölle kiva juttu kun aina musiikin soidessa alkaa jammaileen ja kaikki ääntä pitävät lelut on kaikista kivoimpia :happy: Meillä jatkuu myös ens viikolla vauvauinti ja jumppa joka on ollu nyt tauolla ja uutena alkaa vauvatanssi.

Syyskuussa aloitan 2x viikossa äiti-vauva-jumpan. Jee! Tää löllykkä pääsee liikkumaan.
Toki lenkkeillä voisin niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei mun sielu siedä paljoakaan...
Kuntosalille pääsisin kyllä silloin kun mies kotona vauvan kanssa, mutta kun mä tykkään käydä salilla just sen mun miehen kanssa...
Nyt pääsen sit liikkumaan yhdessä vauvan kanssa ja ryhmäliikunta/jumpat on mulle ihan mieluisia. Kiva kun ei tarvi säätää pienelle hoitajaa, eikä ole pois perheajasta, kun tunnit isompien lasten koulupäivän aikana.
Uskon että tuo vajaan kymmenen kilon punnus on tehokas jumppakaveri!

Mie kävin keväällä vauvajumpassa ja silloin jo vauva paino lähemmäs 10kg, muut haki lisäpainoja niin mie hain kevyempiä painoja :D
Oli kyllä huippua ja kyllä tunsi sen tunnin jälkeen tehneensä jotain. Nyt pitäis syksyksi löytää taas vähintään se vauvajumppa, tuskin tulee ihan tavallisiin jumppiin lähettyä. srk-muskari alkaa ens viikolla. :)

Itelä alkaa ens viikola kuntokuuri. Raskausajan ko piti elää niin terveellisesti ja ei saanu herkutella radin takia, niin oon nyt 8kk ihan huolella syöny ihan kaikkea mitä mieli tehny. Se näkyy kyllä vyötäröllä ja vaalle astuessa :( sain raskauskilot pois kahessa viikossa synnytyksestä ja nyt siitä on +6kg.
No ei se auta ko niskasta vaan kiinni ja täysilä eteenpäin! :) jouluksi ois tavotteena -8kg.

Äiti-vauvajumppa alkoi eilen ja oli tosi kivaa! Yhteistä touhua lapsen kanssa mutta hiki virtasi. Tänään on hyvin lihakset kipeenä. Mutta tänään vielä toinen äiti-vauvajumppa. Eri paikka ja eri ohjaaja joten todennäköisesti tulee vaihtelua.

Me käytiin tänään muskarissa. Tosi hyvin meni. Ilona ei ujostellut ketään, konttaili innoissaan joka paikkaan ja sai heti ihailijan yhdestä pojasta joka yritti usein pussata Ilonaa :) Päät vaa kolisi aina kun yritti ja itkuksihan se sitten meni :D

Ilmoitin meidät muskariin, kun huomasin tilaa vielä olevan. Kyseinen ryhmä on 6-12 kk ikäisille ja meidän poika oli kyllä vanhimmasta päästä ellei vanhin. Pitää kysyä, kannattaisko kevätkaudella siirtyä 1-2-vuotiaiden ryhmään, kun ei noi heijaamiset ja polvella köröttelyt nyt oikein iske enää tohon meidän poikaan. Mut ihan herttaistahan se oli. :)

ehkä kannattais mennä siihen isompien ryhmään joo. Me lopetetaan kans nyt muskari tän syyskauden jälkeen,kun ei toi pysy sylissäkään enää vaan mennä viipottaa parin muun vauvan kans ympäri salia ja tekevät ihan omia juttujaan :grin ja siksi myös kun menee tarhaan tammikuussa,saa luvan rittää pkodin lauluhetki kerran viikossa :rolleyes:

Me ollaan jouluun saakka vielä vauvamuskarissa jonka jälkeen siirrytään 1-2vuotiaitten ryhmään. Onhan tää vähän semmonen välivaihe nyt kun tohon vauva ryhmään on selvästi vähän liian vauhdikas verrattuna niihin pieniin jotka pysyy vielä paikallaan ja sit taas vanhempien ryhmässä suurinosa jo kävelee ainakin jotenki, mut onneks soveltaen on kaikilla kivaa :happy:

Takaisin