Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No, omiin korviin ei kuulosta tylsältä. Esikoinen harrastaa just vain koneella pelaamista + samalla musiikin kuuntelua, niin että täällä ollaan siihen totuttu. Oon myös katsellut hänen pelaamistaan välillä, niin ymmärrän hyvin, miksi nuo pelit ovat joidenkin suosiossa.Mä en oikeastaan harrasta mitään muuta kuin tietokoneella pelaamista, kuulostaa varmaan tylsältäJa modaamista, tiettyjä pelejä osaan modata jonkin verran. Toki käyn lenkillä kyllä aina välillä, mutta en kyllä sitä harrastukseksi laskisi...
Lempipelejä on kaikenmaailman scifi ja fantasia pelit etenkin. En suosikkia osaa sanoa, niitä on kyllä muutamia.![]()
Me ollaan tehty samaa tietokonepelien kanssa. Katson kun hän pelaa ja mä neuvon.Palapelit on täälläkin lähellä sydäntä. Juuri toissailtana tein yhden 1000 palan ruokapöydällä (varalta maton päälle), viimeiset palat laitoin aamulla ja sitten takaisin pakettiin. Sitä edellinen olikin 8000 palaa jonka tein puoliksi raskausaikana ja puoliksi vauva-aikana, se ripustettiin seinälle.
Ennen kävin juoksemassa. Olen käynyt aikuisiällä läpi kaksi kertaa 10km treeniohjelman ja niistä jäi kivasti harjoitteita käytäntöön. Vauvan synnyttyä ulkoilu on muuttunut ihan vain kävelyiksi.
Tietokone- ja kännykkäpelejä voin sanoa harrastavani jaksottaisesti, enemmän talvisin. Ollaan pelattu useampi Fallout läpi miehen kanssa yhdessä niin että minä sanon vieressä että mitä miehen pitäisi tehdä. Vaikka kuulostaa pahalta niin ihan miehenkin mieleen tämä järjestely, sellaista laatuaikaa![]()
Siistiä! Saanko kysyä, minkä lajin tekstiä sulla on kustantajalla, ja oliko sulla joku esilukija, joka luki käsikirjotuksen ennen ku laitoit kustantamoon?Ai niin! Ja harrastan kirjoittamista. Odottelen vastausta kustantajalta, josko harrastuksesta jotain muutakin...![]()
Viihderomaanista kyse, enkä antanut kenenkään lukea käsistä ennen lähettämistä kustantajalle. Kustantajan kiinnostuksen ja korjausehdotusten jälkeen kirja on käynyt useamman esilukijan hyppysissä. Mikään ei kuitenkaan ole vielä varmaa, epäilen että saan hylkäyksen, joten olen jo katsonut muita kustantaja, joille tarjota "parannettua" versiota. Pessimisti ei pety ja silleenSiistiä! Saanko kysyä, minkä lajin tekstiä sulla on kustantajalla, ja oliko sulla joku esilukija, joka luki käsikirjotuksen ennen ku laitoit kustantamoon?