Harjoitussupistukset

Musta tuntuu, että mäkin taidan tällä kertaa ostaa tommosen tyynyn. Joskus niitä on ollut myös Lidlissä myynnissä, mutta tuskin nyt tulee kun olisi tarvetta.
Mä oon alkanut nukkua ihan törkeen huonosti juurikin sen vuoksi, että tykkään nukkua selällään ja koetan vältellä sitä. Herään selältäni viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa tuntua ettei henki enää kulje. Lonkat on niin saamarin kipeät kun yrittää epätoivoisesti nukkua kyljellään.
Toi kokovartalotyynyn vois mahdollistaa sen, että nukkuu puoliks selällään/mahallaan ja kyljellään samaan aikaan.

En mä tämmösistä vaivoista kärsinyt kolmen ekan lapsen raskauden kohdalla. Ehkä siksi etten ollut kuullut selällään nukkumisen haitoista ja mielestäni nukuin silloin mieluummin kyljelläni.
Että onkin pitänyt mennä muuttamaan mieltymyksiään vanhuuden myötä :dead:
 
Nyt on tullut testailtua vartalotyynyä ja kyllä tottumista vaatii, ainakin mulla. Mutta oon nyt aika hyvin pysynyt nukkuessa vasemmalla kyljellä ja pitkään oli supparit poissa, tänään aamulla supisti muutamaan otteeseen, kun käännyin selälle. Kai meistä vielä kaverit tyynyn kanssa tulee :joyful:
 
Oiskohan vinkkejä,että mistä tommosen vartalotyynyn voisi ostaa?
 
Lidlissä on sillon tällön. En tiedä onko nyt mutta kannattaa seurailla. Ite ostin esikoista odottaessa ja vitsit, en kyllä pärjää yhtään ilman. Se oli Lidlistä ja olisko ollu jotaki 10e paikkeilla se hinta.
 
Mullakin on lidlistä. Niitä on aina parin kuukauden välein siellä myynnissä. Halailin sitä esikoista odottaessa ja viime viikolla kaivoin taas esille.
 
Nyt en oo kahtena yönä herännyt suppareihin, jee! Oon laittanut tyynyn selän taakse, se estää hyvin kiepsahtamista. Tosin hartiat mulla tulee nyt kipeiksi :meh: tilasin sitten kotimaisen vartalotyynyn itelleni, tyynyliinan ja postien kans maksoi 35 e. Jos jota kuta muutakin kiinnostaa, niin tässä linkki: https://teva.fi/tuote-osasto/makuuhuone/vartalotyynyt/

Otin kaikista isoimman ja vetoketjulla, saa lisäillä täytettä, jos tarvii. Voin myöhemmin kertoa kokemuksia!

Merelda, tossa mun aiempi viesti tässä ketjussa. Jos et halua odotella Lidlin omaa. Vähän kalliimpi on tämä malli, mutta halvempi kuin moni muu. Mä en jaksanut odotella ja onhan mulla matkaakin Lidliin...
 
eilinen ru:n kätilö oli tosi kokenut ja asiantunteva. Sanoi harkkasuppareista että usein niitä tulee naisille, joilla ollut vatsalihakset ennen raskautta suht hyvässä kunnossa. Lihakset sitten venyessään pistää vastaan. Sanoi, et on tosi yleistä ja loppuu usein viikolle 24 mennessä (mutta sitten erilaiset harkkasupparit alkaa loppuraskaudessa). Kun vaan ne neuvolassakin osais kertoa jotain tällasta, mutkun ei... sinne suppareista soitellessa ekana niille terkoille tulee mieleen määrätä klamydia ja tippuritesteihin, koska heillä on 'protokolla'. Hohhhoijaa.
 
Mulla alkoi tänä aamuna töissä supispella. Epämukava kevyt kipu alkoi selästä ja tuntui myös kohdun alaosassa. Kesto 30s ja 5min välein. Töissä kun ei voi lepäillä niin lähdin pihaan makoilemaan ja herätin miehen jatkamaan töitä. Perheyritys... Tunnin verran on nyt näitä tullut ja hieman harventuneet. Pitänee soittaa neuvolaan puhelintunnilla! Rv 21+6
 
Joo, ehdottomasti soita sairaalaan. Sitten jos nuo ovatkin avaavia niin pian sille ei voi tehdä enään mitään.
 
No ne kesti sen tunnin ja loppu. Johtuivat vuosisadan ummetuksesta... Mikä onneksi lopulta helpottui!
 
Takaisin
Top