Hankintoja vauvoille

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Babuu, 6 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Esikoinen2016 Puuhakas puhuja

Mö en tiä ostaisinko sängyn, jossa laskettava laita vai joutuuko joka tapauksesa melko pian ostaman uuden sängn.. Sellainen kyllä ehdoton missä pohjaa saa nostettua ja laskettua.
  2. Eleanora Kommentoinnin ninja

Musta se laskettava laita oli alkuvaiheessa hyvä, niin ei tarvinnut niin syvälle kurkottaa vauvaa sänkyyn nostaessa ja laskiessa.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Maatu Sanaisen arkkunsa ammentaja Huhtimammat 2016

Me ostetaan laskettavalla laidalla, ajattelin pinniksen laittaa ihan kiinni sänkyyn mun puolelle ja laitaa alas... sivuvaunuksi kai sitä sanotaan (co-sleeper)
    Niin että yösyötöt menee vähän sutjakammin, ja muutenkin haluan vauvan lähelle nukkumaan, mutten uskalla omaan sänkyyn ottaa kun oon niin rauhaton nukkuessani + että meillä iso koira joka välillä myös sängyssä nukkuu.
    Kyseiseen pinnasänkyyn saa myös 50€ ostettua taaperolaidan myöhempään käyttöön!
  4. 0inas Näppärä viestien naputtelija

Help! Mistä saa koosta 56 alkaen sukkahousuja pienokaiselle? Kaikkea muuta rompetta ja vaatetta kyllä on, mutta sukkahousut olis älyttömän käteviä, en vaan oo löytänyt niitä juuri mistään. Olisko joku bongannut?
  5. siripiri_79 Sukkela juttelija

Mä olen ostanut name it:n sukkiksia. :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

H&M. Ostin Name It myös, mutta ärsytti kun ne oli paljon kalliimpia :/
    Riippuu tosin H&M liikkeestä että kuinka paljon joutuu etsiskellä niitä pienimpiä sukkiskokoja :S
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Niin ja ihan prismassakin taisi olla pieniä sukkiksia... En oo kyllä ihan varma oliko 56 alkaen...
  8. 0inas Näppärä viestien naputtelija

Mä Prismasta just yritin nyt viikonloppuna etsiä, mutta ei ollut pieniä kokoja ollenkaan :sad001 täytyy name itiä ja h&m kokeilla seuraavaksi, kiitos vinkeistä!
  9. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Lindexillä on pieniä sukkahousuja, maksoivat muistaakseni n 8€
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. marjo86 Hyväntuulinen höpöttäjä

Tänään kun oltiin kaverin mökillä käymässä niin hoksasin, että pätkähän taitaa tarvita aurinkolasit, koska silmiä ei kyllä auringonpaisteella saa täysin suojattua jossei sitten koko aikaa vaunuissa ole. Joten selailin netistä blogeja ja päädyin tilaamaan Julbo Looping 1:set. :) Onkos muilla vauvoille arskoja?

Nuo Julbot oli nyt pienellä alennuksella partioaitassa ja ihan kivoja värejäkin oli. :wink http://www.partioaitta.fi/julbo-looping-i
  11. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Meillä babybanzit...mutta vielä ei ole ollut käytössä tämän kanssa. Yritän pitää auringosta pois, mutta varmaankin kesällä tulee käytettyä. Jos pysyvät päässä....

Tää yksilö on myös alkanut viihtyä leikkimatolla :)
  12. Mami' Keskustelujen kuninkuusravaaja Kesäkuiset 2021 Huhtimammat 2016 Tammimammat 2017

Meiän tarvis ostaa uuet rattaat mitkä olis vähän näppärämmät eikä niin jäykät kun nykyset.. Ois myös kiva jos menis suht pieneen tilaan kasattuna :) tukevat pirää olla kumminkin eikä kauheen kalliit :) ehotuksia?

Britaxin b-agile3 löysi tiensä tähän talouteen.. Ja pakko sanoa tykkään tosi kovin!
    Last edited: 30 touko 2016
  13. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Metsästän tässä aurinkohattua pikkuiselle. Katselin PoPin sivuja. Alennuksessa viime vuoden malli joka maksoi reilut 15€ ja uusi malli maksaa reilu 17€. Ja mikä oli niiden ero?!! Ärsyttävä tuollainen hinnankorotus. joojoo, ei se joka pyytää vaannse joka maksaa :) Jatkan siis vielä aurinkohatun metsästämistä.
  14. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Kävin Etolasta hankkimassa matkasänkyyn lisäpatjan. Hinnaksi tuli 26€. Ehkä Ikeasta olisi saanut halvemmalla mutta nyt ei ehdi Ikeaan.
  15. Iirai Sukkela juttelija

Minkä kokoinen matkasängyn patja on? Meillä ei oo matkasänkyä vielä hankittu kun vaunukoppa on vielä sopivan kokoinen matkapeti.
  16. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Meillä Emman maykasänky -perus 60x120cm. Matkasängyssä on se pehmustettu pohja, mutta on se aika kova ja muhkurainen hyvään uneen.
  17. Iirai Sukkela juttelija

Eli pinnasängyn patjan koko. Tuttava kävi jyskissä jossa tais hinnat lähtee 15e ylöspäin.
  18. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Höh, maksoin siis liikaa.
  19. Kyfi4127240 Vasta-alkaja

20. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Hyvät hankinnat neljän kuukauden kokemuksella ennen kiinteiden ruokien aloittamista.

Rintapumppu
    BabyBjörn sitteri
    Sophie kirahvi (se pieni käsiotteilla)
    Itkuhälytin
    Aurinkohattu
    Kevyt (ohut) ulkohaalari
    Pukluliinoja
    Pieniä pukluliinija (muksu tykkää hiplailla ja maistella niitä)
    Leikkimatto
    Äp makuupussi
    Helsitin
    Istuvat sukat
    Vauvapeittoja (monikossa - hoitolaukkuun, kotona, kärryyn)
    Rapiseva pehmeä kirja
    Äp lorukirja

Paljon suklaata äidille :)
    • Tykkään Tykkään x 2